obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Coax in Albrandswaard
denn
Hoi,

Ik heb sinds 1 mei het 150 Mbit glasvezel pakket (zou inmiddels 200 moeten zijn, maar nog niks van gemerkt)
Nu gebruik ik bij mijn tv de Entone om tv via glasvezel te kijken.

Ik wil graag de ingebouwde tuner van mijn tv gebruiken, maar dit kan bij Caiway niet via glasvezel.

Ik dacht dus slim te zijn en even te testen wat de kwaliteit is van het coax signaal.
Bij het aanvragen van mijn abo was al duidelijk dat het basis glas pakket er een afwijkend pakket was met maar 3 HD zenders.
Er staat nog een opmerking bij voor de midedlste en hoogste glaspakketten dat het CAIWAY basis pakket hier gratis bij zit (dus niet het albrandswaard pakket).

Als ik de coax kabel gewoon in mn tv stop het ik ongeveer 45 a 50 zenders, geen enkele HD.
Dus ik sluit de humax 5300c aan die ik ook van Caiway ontvangen heb, maar die blijft maar aangeven dat er geen zenders zijn.

Bij de installatie vraagt ie om iets van Frequenties etc, die heb ik standaard laten staan. Signaal en kwaliteit staan dan ook op 100%.

Iemand een tippie om in iedergeval de Humax aan de gang te krijgen.

En hopelijk heb ik ook in albrandswaard het normale Caiway basis pakkete gehad bij mijn glas abo zoals ze zelf hebben aangegeven.
 
denn
uiteindelijk de frequenties gevonden (via helpdesk) en dan werkt het meteen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Coax in Albrandswaard', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Coax kabel buiten defect? Klacht over CaiWay/Delta : 1 11 nov 2022
coax onterecht afgesloten Klacht over CaiWay/Delta : 4 22 okt 2020
Kabelbreuk coax Klacht over CaiWay/Delta : 3 24 sep 2020
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Storing Beeld coax Almelo Digitale radio of televisie storing : 3 08 mrt 2020
Advertentie