obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Brava TV
ronald van der veen
per 1 mei is de populaire zender Brava TV uit het basispakket verdwenen. Verhuisd naar een Plus pakket. Schandalig !!! We krijgen er een zooi pulpzenders bij, een flink aantal met pop muziek en de enige zender met klassieke muziek verdwijnt.

hele slechte beurt en ik hoop op erg veel protesten.
Brava TV moet terug in het basispakket!!!
 
Adios
Ik vind het ook schandalig. Maar luisteren naar de klant is niet Caiway zijn sterkste kant.
 
ronald van der veen
Geachte heer van der Veen,

Hartelijk dank voor uw bericht aan brava nl klassiek.
Wij hebben inderdaad een tijdje geleden vernomen dat wij uit het
basispakket van Caiway zouden worden gehaald. Hierover hebben wij
verschillende klachten ontvangen en deze bij de kabelaars neergelegd.
Helaas wilden zij niets voor ons doen. Het aantal klachten zou nog te
weinig zijn.

Wij ontvangen momenteel nog steeds klachten en verzamelen deze nog steeds.
U kunt ook met uw klacht bij Caiway zelf terecht. Wij hebben vernomen dat
er een forum is voor deze klachten. Helaas reageert Caiway nergens op.

Ik zou eens bij de directeur kunnen neerleggen om nogmaals contact op te
nemen met Caiway. Ik vermoed dat dit niet veel gaat uithalen, omdat alle
wijzigingen nu al zijn doorgevoerd.. Helaas. Wij vinden het ontzettend
vervelend dat u niet meer van onze zender kunt genieten.

Wij hopen op verbetering in de toekomst en dat u zo snel mogelijk weer van
onze zender kunt genieten.

Onze excuses dat wij niets voor u kunnen betekenen op dit moment.

Met vriendelijke groet,
namens de redactie
 
jj1987
Ach ja,
Dat is met animal planet hd ook zo gegaan. Ineens is die het pluspakket gegaan. Waarschijnlijk zijn dit de enige betere zenders die mensen doen besluiten t pluspakket af te nemen.
Xlnt iradio daarentegen is gewoon stilzwijgend verdwenen en daar wordt geen woord over gerept.
 
Duvel
Er is al zo weinig kwaliteit op TV en dan durft Caiway Brava TV naar een betaald pakket met verder alleen maar TROEP te verhuizen? Ik wil helemaal geen 150 zenders, ik wil kwaliteit.

Toch allemaal maar een klacht indienen, want Brava moet terug naar het basis pakket.
 
Adios
Als de zender nu zelf ook al de ervaring heeft dat Caiway nergens op reageert.. Dan geef ik de moed op hoor.
 
Duvel
Tja, de zender is leverancier en wij zijn de klant. Normaal gesproken heb je dan een streepje voor :-)
Dit is wat ik als klacht heb ingediend:

"Ik heb een klacht over het verhuizen van Brava TV naar Plus TV, waarvoor betaald moet worden. Naast de klassieke zenders in dit pakket is de rest werkelijk TROEP te noemen. Ik weet niet welk briljant idee achter deze beslissing heeft gezeten, maar ik begrijp het niet en ga ervan uit dat hier een vergissing is gemaakt. Graag Brava TV (en de andere klassieke zenders) zo snel mogelijk weer terug naar het Basis pakket."
 
Adios
Ik snap ook niet waarom Brava opeens van HD naar SD moet. Het is bekend dat nu 40 inch de meest verkochte maat is voor de slaapkamer. Voor de woonkamer dus al aanzienlijk groter. De verkoop van televisies richting het WK wijst zelfs richting veel 60 inch.


Dan moet je niet meer aankomen met wazige SD kanalen. Dat ziet er echt niet uit op grote televisies.

Wat dat betreft vind ik dat Caiway meer HD versies van kanalen moet doorgeven, willen ze een product leveren wat past in 2014.

Dus Brava in HD, Travel Channel, BBC 3 en BBC 4 en NDR en WDR en alle Film 1 kanalen.

Er zijn er nog genoeg voor Caiway om aan te vullen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Brava TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Brava Storing : 3 18 sep 2012
Advertentie