obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
entone 515. altijd geblokkeerde radio zenders
northernstar
Ik gebruik (helaas) de entone 515 en wil radio luisteren. Elke keer als ik switch van tv naar radio, moet ik elke zender met cijfercode deblokkeren. In de instellingen heb ik dit al tig keer uitgezet. Uiterst vervelend, want ben dus verplicht de tv eerst aan te zetten om te zien wat ik doe. Terwijl een druk op het knopje tv/radio voldoende zou moeten zijn. Hij onthoudt ook nooit welke zender ik op had. Is daar niks aan te doen?
 
Adios
Tuurlijk wel !!!
 
northernstar
Kijk, daar heb je wat aan, aan zo'n antwoord! Think
 
Caiway Webcare

Quote

northernstar schreef:

Ik gebruik (helaas) de entone 515 en wil radio luisteren. Elke keer als ik switch van tv naar radio, moet ik elke zender met cijfercode deblokkeren. In de instellingen heb ik dit al tig keer uitgezet. Uiterst vervelend, want ben dus verplicht de tv eerst aan te zetten om te zien wat ik doe. Terwijl een druk op het knopje tv/radio voldoende zou moeten zijn. Hij onthoudt ook nooit welke zender ik op had. Is daar niks aan te doen?


Beste northernstar,

Is de door jou omschreven situatie nog actief? Dan ontvangen we graag je adresgegevens in een PB.

Is het mogelijk dat je het kinderslot aan hebt staan?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'entone 515. altijd geblokkeerde radio zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Advertentie