obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Entone resetten
nfs
N.a.v. storing 3 april in het Westland mis ik een paar zenders. De brief die ik kreeg zegt dat je de zenders moet resetten, maar die optie heb ik nu ook niet meer op de ontvanger. Resetten door stroom eraf hielp helaas niet. Hoe krijg ik het voor elkaar de boel alsnog te resetten? Fabrieksinstellingen terugzetten doe ik even niet omdat ik mijn pincode niet meer lijk te weten (waarschijnlijk nadat er met mijn vriendin op afstand iets aan gerest is lijkt mijn bekende pincode niet meer de juiste te zijn).

Tijdje stroom eraf is kennelijk niet genoeg?

Bedankt,

Niels
 
Adios
Wat bij mij weleens hielp als ik zenders kwijt was op de IPTV ontvanger ( bij ons dan de Airties), was behalve de stroom van je IPTV ontvanger een half uurtje eraf halen. Ook de glasvezelmodem een half uur van de stroom afhalen.

Ben benieuwd of dit bij jou soelaas biedt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone resetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie