obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
ECP3208 + Lynksys WRT54GL
farayman3
Wij hebben sinds kort een pakket van Caiway maar het geeft alleen maar problemen tot nu toe. De modem verliest vaak zijn internet en het duurt heel lang om opnieuw een verbinding met de router te maken. Nu heb ik vandaag de stroom even van beide gehaald en mijn computer direct op de modem aangesloten om snelheden te meten. Maar nu wil de modem gewoon geen verbinding meer maken met de router. Alles al vaak opnieuw opgestart (30+ sec etc) en gereset. Het lampje bij "link" knippert oranje en dit is al zo sinds de afgelopen 4 uur.

(gelukkig hebben we nog een maand internet van de oude provider anders konden we niks meer)

PS: TV en telefoon doen het wel gewoon goed.
 
Adios
Heb je dit op de glasvezel of coaxkabel?
 
farayman3
CoaxKabel
 
Adios
Ik zeg je eerlijk, ik heb nooit internet via de coaxkabel gehad. Wij gingen hier gelijk op de glasvezel in Krimpen.

Maar je mag er vanuit gaan dat het goed hoort te werken toch in afwachting van de overgang naar internet op de glasvezel zeker !
 
farayman3
Het gekken is dat hij het nu doet (na 4.5 uur wachten). Het probleem is dus wel dat het soms stopt met internet geven. En dan kan het weer lang duren voordat hij het weer door geeft naar de router. Belangrijk lijkt het dus dat het internet wel constant wordt gegeven wat niet lijkt.
 
farayman3
Ik zal dit volgend weekend proberen (problemen zijn bij mijn ouders thuis).
 
Caiway Webcare

Quote

farayman3 schreef:

Wij hebben sinds kort een pakket van Caiway maar het geeft alleen maar problemen tot nu toe. De modem verliest vaak zijn internet en het duurt heel lang om opnieuw een verbinding met de router te maken. Nu heb ik vandaag de stroom even van beide gehaald en mijn computer direct op de modem aangesloten om snelheden te meten. Maar nu wil de modem gewoon geen verbinding meer maken met de router. Alles al vaak opnieuw opgestart (30+ sec etc) en gereset. Het lampje bij "link" knippert oranje en dit is al zo sinds de afgelopen 4 uur.

(gelukkig hebben we nog een maand internet van de oude provider anders konden we niks meer)

PS: TV en telefoon doen het wel gewoon goed.


Beste farayman3,

We helpen je graag om je melding te onderzoeken en op te lossen.

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ECP3208 + Lynksys WRT54GL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie