obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Tv direct geschikt voor Glasvezel
Plaisier
Wie weet er welke tv er direct geschikt is voor glasvezel???

ik ben het zat zo een kastje er tussen en wil eigenlijk een tv waar ik direct mijn UTP kabel in kan pluggen.
Dus gewoon geen gedoe meer met die slome Entone maar direct kabel er in en gewoon alles met de TV afstandsbediening.
Ik heb wel iets gelezen over een Samsung ue40f8000 maar kom er niet echt uit.
Is er iemand die hier al ervaring mee heeft.
Ben toch aan een TV vervanging toe dus geef ik hier liever € 1000,- aan uit dan dat gedoe met die vreselijke Entone.
 
Adios
Dat weet Optimizer vast wel.
 
Murgen
Zal niet gaan. Je moet namelijk het een en ander doen om Caiway te laten denken dat het toch de Entone is. O.a. MAC-adress. Dat zal met de Samsung niet lukken, denk ik.
 
Plaisier
Nou dat is mooi dan, was ik een beetje hoopvol toen ik de volgende link las.
http://www.computeridee.nl/faqman/home-entertaiment/tv/glasvezel-op-de-tv

Dus daar betaal ik bijna € 1000,- per jaar voor, om vast te zitten aan één of ander sloom k....t kastje van de Caiway
 
Murgen
Op dit moment ben ik het meest enthousiast over Apple TV. Simpel, klein kastje, geen adapter, wordt niet warm met alleen een netsnoer en een HDMI naar de TV. M.a.w.: goed ontwerp! Helaas doet Apple TV niet de Caiway zaken behalve de 10 kanelen van de App via de iPad.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tv direct geschikt voor Glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
Advertentie