obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Zenders weg melding: New Service
JanklH
Vanaf vrijdag 4 april spontaan 17 zenders weg in Borculo (7271). Melding New Service, zwak of géén signaal.
Caiway in de ontkennende fase: Géén meldingen Borculo ..... vrijdag 1200 gebeld: 49 wachtenden voor u. Tsja.
Hieronder het lijstje (valt op dat er 6 Duitse zenders kwijt zijn!):
11 Regionaal Publiek
12 Focus
57 XITE
60 XLnt iRadio Hits
61 XLnt iRadio NL
62 XLnt iRadio Easy Listening
63 XLnt iRadio Rock
64 XL iRadio Oldies
65 XLnt iRadio Klassiek
215 WDR
216 NDR
217 3SAT
218 SAT1
219 ProSieben
220 RTL Television
222 Mediaset Italia
997 Phillips testbeeld
 
JanklH
Ja, heb ik gedaan. Storing niet verholpen. ben wel al mijn favoritieten kwijt
 
Adios
Kan je ook blind scannen met je televisie? Zo ja. Probeer dat eens.
 
JanklH
Ik heb in huis 3 TV's 2x met rechtreeks smartcard en 1 met Humax ontvanger. Tevens heb ik een kabelkeur antenne versterker. Bij alle 3 zijn genoemde zenders verdwenen. Alle andere zenders zijn van prima beeldkwaliteit. De storing zit dus niet in huis.
 
Adios
Ik denk dat je dezelfde storing hebt als in het Westland. Daar zijn ook veel mensen hun digitale zenders kwijt na een storing.

Dit is toch niet stiekem een manier van Caiway om mensen te verleiden naar de Entone ?
 
JanklH
Denk ik niet, heb voor alle 3 de TV's het duurste pakket. Dit keer valt het wel mee. In februari was ik 60 zenders kwijt.
 
Dazzling
ik ben sinds het geintje van donderdag Fox kwijt op mijn fox decoder, zenders meerdere mailen opnieuw gezocht maar helaas geen resultaat. zie hem in de epg wel staan maar zonder zendernaam erbij.
 
Adios
Misschien is Caiway alle netwerkinstellingen aan het veranderen?
 
JanklH
Als dat zo is hadden ze beter een melding op hun site kunnen maken. Maar zo slim zijn ze blijkbaar niet, nu wordt de hulplijn plat gebeld .....
 
Dazzling
sta nergens van te kijken,

gelukkig werkt het glas goed, nu wachten totdat er een tv komt met ingebouwde tuner die ook geschikt is voor caiway iptv zodat de entone met een rotgang retour kan gaan.
en tot er ook meerdere tv's op de glasvezel kan aangesloten worden
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zenders weg melding: New Service', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Tijdelijk meer zenders Nieuws van CaiWay/Delta : 3 20 mrt 2020
Advertentie