obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Wijziging TV aanbod per 1 mei
Japie7
Beste heer, mevrouw,
Caiway blijft vernieuwen. Dat betekent dat u per 1 mei in uw basic pakket naar een nieuw TV-aanbod kijkt van 71 zenders in plaats van 60 ....................
Fijn hoor, maar er wordt NIET bij vermeld dat er twee zenders uitvallen die er nu wel in zitten, nl. Mezzo en BRAVA NL. Die gaan nu over naar het Plus Pakket en daar moet ik 11 euro extra voor dokken als ik die wil blijven bekijken. Bah, wat een centenpikkerij.Boxing
 
Adios
Ook Animal Planet HD verdwijnt uit het basicpakket.
 
Migow
En Eurosport 2 verdwijnt. Maar niet getreurd we krijgen wel de regionale zenders erbij wowwwwww Ofdat ik geïnteresseerd ben in L1 Limburg pffff
 
Mario
ik heb glas-plus, en volgens mij verandert er bij mij niet veel? behalve de zenders de verdwijnen en nieuwe zenders de komen.
ik heb nu 1000 zenders (Caiway foxsport netflixx en Canal digital) en nog is er geen ene moer op tv
 
pugg

Quote

Japie7 schreef:

Beste heer, mevrouw,
Caiway blijft vernieuwen. Dat betekent dat u per 1 mei in uw basic pakket naar een nieuw TV-aanbod kijkt van 71 zenders in plaats van 60 ....................
Fijn hoor, maar er wordt NIET bij vermeld dat er twee zenders uitvallen die er nu wel in zitten, nl. Mezzo en BRAVA NL. Die gaan nu over naar het Plus Pakket en daar moet ik 11 euro extra voor dokken als ik die wil blijven bekijken. Bah, wat een centenpikkerij.Boxing


Het is een regelrechte schande, een dievenbende is het.
 
Adios
De HD versies van Mezzo en Brava zijn foetsie en als klap op de vuurpijl verdwijnen de SD versies ook nog eens naar een duur pluspakket.

Ik vind juist dat Brava en Mezzo het basispakket zo mooi gevarieerd maken.

Caiway heeft duidelijk weer eens niet naar de klant geluisterd.
 
Japie7
Ben blij niet alleen te staan in mijn mening over CaiWay. Jammer voor Caiway.
 
peter1908
Ik heb ook een Glas Plus abonnement voor €60,-. Dat wordt dus nu een Standaard abonnement, maar gaan dan ook mijn kosten omlaag naar €50,- wanneer ik nu niet dat extra Plus TV pakket afneem? Lijkt mij logisch maar ik zie dat nergens terug op de site. En bij een antwoord op mijn mail krijg ik geen antwoord maar de opmerking dat ik de servicedesk moet bellen, die vervolgens alleen overdag open zijn.
 
Japie7
@ peter1908.
Lijkt mij een ander onderwerp, maar goed. Als je een brief hebt gehad dat het de prijs voor Glas Plus per 1 mei omhoog gaat, dan kun je dat voor 1 mei wijzigen naar Glas Basis zonder extra kosten. Wijzigt de prijs van Glas Plus niet dan moet je daarvoor extra administratiekosten betalen. Zie bij Caiway voor de kosten.
 
Adios
CAIWAY JAAGT VEEL KIJKERS NAAR DE SCHOTEL

http://www.totaaltv.nl/nieuws/15891/c...hotel.html

Caiway kampt, ondanks dat analoge tv er allang niet meer bestaat,
voorlopig met gebrek aan capaciteit op haar coax-netwerken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijziging TV aanbod per 1 mei', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
IK wil een wijziging doorvoeren in mijn abbo Klacht over CaiWay/Delta : 1 26 jan 2021
Telefonie wijziging per 1/9/2016 Wat verandert er? : 17 23 jul 2016
HD Zender aanbod Albrandswaard via Coax CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 22 09 mrt 2016
aanbod televisie via internet CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 15 25 jun 2014
Advertentie