obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Haperingen NPO gemist
subsense
Een aantal weken geleden is het begonnen hier in Aalsmeer.
Haperingen in NPO gemist, het lijkt wel een probleem met de buffering.
Echter pauzeren om te laten bufferen heeft geen effect.
Ik gebruik de Entone Amulet 515 en heb alles met de bijgeleverde kabels aangesloten.
Dit probleem komt altijd voor, ongeacht of ik aan het downloaden ben.
Ik heb al een keer de hele boel een paar minuten geheel uit gehad, geen effect.

Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben?
Ik ga binnenkort weer een melding aan maken, niet dat het zin heeft.
Het antwoord "Ik heb de stream hier ook bekeken en geen haperingen gehad" is het standaard antwoord.
 
sikkek
Hier in Wateringse Veld het zelfde probleem. Ook hier het antwoord: heb de stream bekeken, geen probleem.
 
subsense
Kijk, "goed" nieuws. In Aalsmeer heeft een collega hier ook last van. Maar veel mensen in mijn omgeving gebruiken de Entone nog niet (en ik geef ze groot gelijk).
 
Adios
Ik heb uitstekende niet haperende NPO gemist op mijn smart televisie Smile
 
Bakstenen
Zit met smart op mijn Ezcast dongel te wachten,met de software van Caiway is het echt k.. verleden week hebben ze een update gedaan zodat er sneller gezapt kon worden met de interactieve tv-ontvanger,hebben ze zeker de software achterstevoren geinstaleerd kan nu niet meer NPO aanklikken, en al drie keer de stroom eraf gehaald.
 
Adios
Nou zeg. Ik dacht dat de Entone inmiddels geweldig goed werkt? Volgens een eigen onderzoek van Caiway zijn de meeste klanten erg tevreden over de Entone.
 
subsense
De 515 is wel een hele verbetering met de 400 inderdaad.
 
gamespel
Maar tegenover de Humax is de Entone nog een klein kleutertje Grin
 
subsense
klopt inderdaad en de Humax is weer een kleutertje tegenover Enigma2, en Enigma2 is weer een kleutertje tegenover XBMC.
Maar we moeten roeien met de riemen die we hebben.

Overigens gaat het de laatste twee dagen goed op NPO gemist.
 
Bakstenen
Vandaag de Ezcast ontvangen,gaat goed hiermee,een nadeel de dongel heeft via een usb kabel stroom nodig en de kabel die eraan zit is 30 cm lang en ik heb geen usb in de TV zitten,maar met mijn Samsung en ook de Ipad een goede en vlugge streaming,kan nu iets meer zenders van programma gemist kijken en niet Ned 1 2 en 3 bij Caiway
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Haperingen NPO gemist', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Haperingen bij terugkijken Interactieve TV, Pay Per Event : 1 25 apr 2023
NPO gemist CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 2 18 mrt 2019
NPO Gemist Storing : 1 20 sep 2016
‘Kabelaars dwingen NPO tot lage kwaliteit streams en gemist’ Algemeen : 4 24 mrt 2016
programa gemist slaat de entone vast Digitale radio of televisie storing : 1 05 feb 2016
Advertentie