obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
Help mij .....
Totaal stemmen : 0
 Onderwerp afdrukken
Entone USB aansluiting
Stakenburg
Goededag, ik wil via de USB aansluiting een film bekijken van mijn USB stick. Hoe werkt dit? Via welk menu, geen beschrijving hiervan gevonden.Helpless
 
Stakenburg
ok dank je voor je antwoord. Dan wil ik graag HDD in onze entone decoder. Kan dat?

Groet Chantal
 
Stakenburg
Jeetje als we dat geweten hadden, hebben we in de nergens gelezen bij lidmaatschap. Bedankt voor de informatie we zullen contact met Caiway opnemen.Thumbs Up

Met vriendelijke groet,
Chantal
 
wsliggers
Als je 'een film afspelen van een USB-stick' middels de Entone bedoelt, dan moet je de opmerking van Optimizer voor waar aannemen. Maar normaal gesproken kun je een USB-stick in je flatscreen steken, met de afstandsbediening je Source selecteren: USB ....en kijken maar. Er van uit gaande dat je gedownloade films wilt bekijken.
Echter: je TV is geen mediaplayer, dus het kan zijn dat je ondertiteling (de 'ingebakken'Wink niet wordt weergegeven. Daar zijn weer trucjes voor.
 
Stakenburg
Goedendag, ben gek op trucjes. Onze tv heeft helaas geen usb ingang. Er moet dus een andere mogelijkheid bedacht worden om toch een film via usb stick oid te bekijken. We zullen caiway bellen want ik vraag me af of het met zo'n comp harde schijf van 40 euro wel lukt. Maar bedankt voor de info.
 
michielio
Heb zelf onlangs de chromecast gekocht (http://www.google.com/intl/nl/chrome/devices/chromecast/index.html), ding is niet erg sterk in lokale bestanden afspelen maar online dingen zeker wel (bv youtube). In ieder geval leuk spul, zeker voor het bedrag (eenmalig E35)
 
rayblo
http://tweakers.net/productreview/804...-16gb.html Superding voor je TV
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone USB aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen optische aansluiting op Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 10 aug 2022
Vraag over nieuwe aansluiting CaiWay/Delta Glasvezel modem : 5 13 mei 2021
Nieuwe aansluiting Algemeen : 6 30 okt 2020
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Advertentie