obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Overstap naar DHCP
maanmist
Wat levert ons dit nu weer op?

http://www.caiw.nl/site/nl/applicatie/particulier/internet/dhcp
 
DH64

Quote

maanmist schreef:
Wat levert ons dit nu weer op?

http://www.caiw.nl/site/nl/applicatie...ernet/dhcp


Geen idee wat het oplevert maar er wordt gesproken over een datum, welke is dat dan ?
 
maanmist
Het gaat gefaseerd staat er maar per wanneer?
Caiway heeft nooit geschitterd in communicatie, helaas.
 
magicwizz
Het zal er nu voor zorgen dat je niet meer via PPPoE verbinding hoeft te gaan maken.. Mogelijk heeft dit met snelheden te maken. Ook is het een heel stuk makkelijker om nu verbinding te maken.

Het is nu sinds gisteren mogelijk om over te gaan op DHCP. Wanneer de uitfasering gaat plaats vinden in je regio zal je per email gaan ontvangen. Dus stel je router of pc in op DHCP zal ik zeggen Wink
 
jongkind
Yep, bij mij werkt DHCP prima.
 
willempie
Ik heb het hier (de Kwakel) ook omgezet naar DHCP en alles werkt prima. Snelheid is onveranderd (+/- 20 Mb/s op een 32 Mb/s abbo)
 
maanmist
Werkt hier ook gewoon, maar was benieuwd naar het hoe en waarom.
 
willempie
minder overhead, eenvoudiger aan te sluiten en de andere kabelaars doen het ook al enige tijd ... en wellicht een nieuwe dienst ....
Gewijzigd door willempie op 28 mei 2010, 21:33
 
DH64
Hallo allemaal,

Ik neem aan dat jullie al een email ontvangen hebben om de setting te veranderen naar dhcp, ik helaas nog niet of kan ik het misschien al gaan wagen om het te veranderen of toch maar even wachten ?
 
magicwizz

Quote

DH64 schreef:
Hallo allemaal,

Ik neem aan dat jullie al een email ontvangen hebben om de setting te veranderen naar dhcp, ik helaas nog niet of kan ik het misschien al gaan wagen om het te veranderen of toch maar even wachten ?


De meeste hebben nog geen mail gehad. Je kan als je wilt gewoon al overstappen. Als je zeker wilt weten of het al werkt kun je ook je pc even direct aansluiten op de modem om te zien of je LAN-verbinding een ip krijgt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstap naar DHCP', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Overstap naar Delta CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 19 06 jul 2022
Overstap Caiway -> Delta Instellingen software : 3 31 mei 2022
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Advertentie