obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone 400 pffffffffffffffffff
Schalkie
Weer geen reactie als ik op de zender omhoog/omlaag toets op de afstandsbediening druk. Inmiddels al zo'n 8 keer een reboot gegeven. Vandaag was ik het zat. Helpdesk in de arm genomen. Zet u hem eens terug naar de fabrieksinstellingen. Zo gezegd, zo gedaan. Blijkt nu dat ik ook al mijn opgenomen programma's kwijt ben. Ik ben niet zo snel over de zeik, maar nu echt wel. Ik klaag niet over de beeldkwaliteit, maar de Entone in combinatie met de afstandsbediening van Caiway die gemaakt is voor kindervingers., een gloeiende ramp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Caiway, zorg eens voor een goede IP ontvanger!
 
Adios
Dat kan je wel op je buik schrijven.
Je zal nog wel vaker je opnames kwijtkraken met de Caiway Entone Smile
 
Schalkie
Zojuist de Entone weer moeten resetten omdat hij niet wil reageren op de afstandsbediening. Zucht.....
 
Caiway Webcare
Beste Schalkie,

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? We willen graag je meldingen onderzoeken.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
gamespel
Harma, i.p.v. de Entone meldingen te onderzoeken, lijkt het mij verstandig om eens naar een andere fabrikant te kijken!
 
Adios
Caiway gelooft heilig in de Entone. De Airties wordt zelfs omgeruild in Krimpen voor zo'n Entone.

Ik verwacht een regen van klachten straks vanuit Krimpen.
 
360Degreez
Al met al ben ik ook redelijk moe van dit IPTV verhaal. Na een firmware update deze week werkt de Entone400 niet meer met de powerline adapters. Beeld blijft continue hangen en kreeg nu zelfs geen IP meer toegewezen.

Uiteindelijk voor niets dagen bezig geweest, digitale ontvangers en CAN modules retour gestuurd twee dure sets powerline adapters gekocht.

Wederom loopt er nu een UTP kabel over de vloer en trap naar beneden.

Beetje zonde voor iets wat eenvoudig en gebruiksvriendelijk zou moeten zijn.
 
gewoonjo
Hier precies het zelfde verhaal met de afstandsbediening geluid doet het nu maar inderdaad niet de kanalen knop.. ook niet als de ik lijst pak en dan naar beneden kan scrollen.....
modem die ook niet lekker werkt. telefoon valt regelmatig uit en internet is erg traag.
nieuwe router gekocht maar sinds glasvezel alleen maar verbroken verbindingen met internet.

kijk nu weer via coax televisie. idd pffffffffffffff

lijkt allemaal zo leuk glasvezel maar de techniek is niet echt om naar huis te schijven, maar wel flink betalen voor alles.
 
gewoonjo
heb D-Link DHP-1565 & DHP-309av Router en homeplug starterset gkocht.
 
jj1987
Die powerline adapters zijn gewoon een compleet drama wat betreft iptv. Zoiezo vind ik persoonlijk die dingen een drama.
Mijn buren hebben die krengen ook en dan van Telfort. Zal wel een of ander chinees baggerding zijn met de opdruk Telfort.
Dingen worden warm. Vastlopers met televisie. Dag en nacht die irritante knipperende lampjes.
Zou lekker indien mogelijk een CAT5E of CAT6 kabel trekken. Pluggen dr aan en gaan met de banaan. Even een klus maar dan heb je ook wat.
Ook al ben ik wel met je eens dat die dingen eigenlijk zouden moeten werken. Maarja, heb nog nooit een echt ´´snelle´´ en stabiele verbinding gezien met zo´n ding.
Leuk voor een desktop pc´tje in de schuur of wat. Maar niet voor dagelijks gebruik als je t mij vraagt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 400 pffffffffffffffffff', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie