obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Andere router?
jj1987
Ik heb een TL-WA901ND.
Heb in het hele huis per kamer 2 lan aansluitingen in de muur. Access point hangt in trapgat naar zolder. Beneden hangt er nog 1 in de hal naast de deurbel. Heb een fritzbox die het dhcp werk doet. Daar draait ook een separaat netwerk op voor gasten zodat ze kunnen internetten zonder op het privé netwerk te komen.
 
jj1987
Die ip@home van Hirschmann. Ziet er goed uit. Ben benieuwd of het wat is. Zal voor veel mensen wel een oplossing zijn.
 
Adios
Lijkt me ideaal !
 
bojore
Bedankt voor de tips iedereen! Ik heb het router topic van je doorgelezen optimizer maar ik snap nog steeds niet echt wat er verandert als je 900n neemt in plaats van 600n?

Als ik de Asus-rt-n66u aanschaf zal de wifi snelheid dan iets stijgen of hoor ik eigenlijk wel blij te zijn met 40mbit? Ik dacht eigenlijk dat ik wel rond de 120 kon halen als hij naast de router stond maar na het lezen van een paar topics haalt niemand hoger dan 100 bij een 150 abbo.

Ik zal de sitecom dan als accespoint gebruiken op de 1e verdieping om dat probleem op te lossen.
 
stacey2012
wil even reageren op de router asus-rt-n66u ik heb een router van sitecom de X8 AC1750 die zou gemakkelijk 500 mb halen maar komt niet hoger dan 300 mb heb een glasvezel 500 sinds kort heb met caiway de router geconfigureerd maar hij blijft op 300 mb nu ik kreeg advies van caiway om de asus aan te schaffen maar als ik dit lees dan schiet er daar niks mee op terwijl caiway mij verteld dat ze meer klachten krijgen omtrent sitecom en dat men daar mee bezig zijn wie o wie kan mij hier in helpen
 
stacey2012
ik heb over bekabeld tot maar 300 mb
 
stacey2012
Hallo Ik heb ook een X8 maar bij mij staat die uit maar geen verschil blijft 300 mb geven bekabeld
 
stacey2012
heb ik gedaan en ging meer dan 500mb heb klantenservice caiway gesproken en heb verschillende instellingen op de route geprobeerd maar dat hielp ook niet verschillende keren modem en router opgestart de caiway medewerker gaf mij te kennen dat de sitecom router niet goed zou communiceren en adviseerde me de asus deze heb ik inmiddells besteld en hoop dat het snelheidsprobleem is op gelost
 
stacey2012

Quote

stacey2012 schreef:

heb ik gedaan en ging meer dan 500mb heb klantenservice caiway gesproken en heb verschillende instellingen op de route geprobeerd maar dat hielp ook niet verschillende keren modem en router opgestart de caiway medewerker gaf mij te kennen dat de sitecom router niet goed zou communiceren en adviseerde me de asus deze heb ik inmiddells besteld en hoop dat het snelheidsprobleem is op gelost




Hallo allemaal ik inmiddels de router ontvangen en geinstalleerd en hij gaat zonder prblemen ruim boven de 500 mb zover iedereen bedankt
 
Adios
Dat mag ook wel voor die prijsSmile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Andere router?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Router Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Genexis Router Static IP comments CaiWay/Delta Glasvezel modem : 2 25 nov 2020
Eigen router, instellingen? Eigen netwerk : 1 19 okt 2020
Apple TimeCapsule en 2 Airport Extremes achter Genexis router vallen continu weg Eigen netwerk : 2 15 okt 2020
Advertentie