obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel Hendrik-Ido-Ambacht
Adios
Das een artikel van twee jaar terug toen er nog sprake was dat Caiway overgenomen zou worden door KPN.
Dat is toen niet doorgegaan.

Ik denk dat dat Caiway op Reggefiber voorlopig ook van de baan is.
 
frank32
De overname van KPN was eind 2011 al van de baan, dit artikel is van ruim na die tijd. In het artikel wordt zelfs genoemd dat Caiway nu alsnog doorgaat als zelfstandig bedrijf. Dat is één van de redenen dat men op Reggefiber netwerken wil gaan leveren.

Ik denk wel, dat ze het niet direct landelijk zullen doen. Maar alleen heel gericht in de plaatsen waar Reggefiber glasvezel ligt en een Caiway Coax, zoals Hendrik-Ido-Ambacht Volgerlanden, West Maas en Waal, Wierden en Delden.

Het is voor de rest ook niet zo belangrijk. Wat ik ermee wilde zeggen; Er zijn alternatieven, en Caiway kijkt er naar en denkt er over na.

En bovenal... bottomline zal Caiway het kabelinternet natuurlijk nooit afsluiten als er geen alternatief aan klanten geboden wordt. Want geen enkel bedrijf zal een goed lopende business met veel klanten de nek omdraaien als daar niet direct noodzaak toe is.
Gewijzigd door frank32 op 11 juli 2014, 07:58
 
frank32
Wat ik nog wilde zeggen: Felicitaties aan de initiatiefnemers die het voor elkaar hebben gekregen dat de ontbrekende huizen nu al op zo'n korte termijn gratis aangesloten worden op glasvezel!!Cheer
 
pathia
Als het meezit, en er voldoende handtekeningen opgehaald worden, kunnen we zelfs binnenkort kiezen welke provider we willen via de glasvezel:

*** Stop Monopolie Caiway *** teken voor meer aanbieders op glasvezel
Bij 10.000 aanmeldingen komt de eerste nieuwe aanbieder!

http://www.nederlandkiestzelf.nl/
 
Aristotle
Nu heb ik op dit moment KPN internet, bellen en televisie. Modem in de meterkast en vandaar een verbindingset waarmee tv signaal via electriciteit naar de woonkamer gaat. Deze is aangesloten op de decoder en tada... Televisie in de woonkamer en slaapkamer.

Nu wil ik overstappen naar CaiWay 200mbit Glasvezel.

Modem -> verbindingset (300mbit) <-> verbindingset (300mbit) -> decoder -> televisie

Deze setup zou toch gewoon moeten werken? Ik wil ook wireless dus zal ik na de modem nog een router zetten.
 
Adios
Heel helder. De Entone kan in de kliko Smile
 
Bakstenen

Quote

Jaco Hage schreef:

eerlijk, feit, oplossing. Punt. Smile

Stel je eens voor dat ik Caiway zou zijn en hier vragen welke oplossing met apparatuur het beste zou zijn voor met glasvezel en/of coax te gebruiken,ik denk niet dat er een gelijkluidend antwoord zou komenArgue
 
Bakstenen
Welke is dan de beste?
 
Bakstenen
Wat is nu de beste oplossing van apparatuur voor internet en TV
 
Aristotle
Dus als ik geen losse kabel dwars door mijn huis wil hebben en niet de mogelijkheid heb om een kabel te trekken van de meterkast naar de woonkamer waar de tv hangt is interactieve TV van Caiway voor mij niet mogelijk?

Wel jammer dat interactieve televisie via KPN adsl wel via een powerline werkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel Hendrik-Ido-Ambacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie