obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel Hendrik-Ido-Ambacht
jj1987
Misschien een idee, om een brief bij de mensen in de bus te doen van deze postcode?
En zo handtekeningen te verzamelen om zo de aannemer wakker te schudden?
Als zoveel procent van de bewoners voor zijn gebeurd er misschien eens wat?
 
Adios
Ik zou de lokale pers erbij halen.

Laat maar breeduit zien hoe CIF jullie in de kou laat staan, terwijl je geen buitengebied bent. Een legitieme reden om jullie niet aan te sluiten is er volgens mij niet.
 
bulsing
Probleem is hier dat ik dacht dat het alleen mijn eigen straat en de aangrenzende straat was, maar naar nu blijkt zijn er dus nog twee andere straten en gebieden zijn waar, vooralsnog, geen glas word aangelegd.

Caiway/CIF heeft aangegeven het intern te beleggen, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het uiteindelijk goed komt... ;-) (ik moet er zelf al om lachen)
Gewijzigd door bulsing op 20 februari 2014, 15:12
 
bulsing
Er zijn wat losse eindjes die gewoon op coax mogen blijven doorsukkelen.
Maar volgens wethouder André Flach gaan we een #stapvooruit en krijgen we #toekomstbestendigekwaliteit.

Tenminste het overgrote deel van Ambacht dan.

https://twitter.com/ajflach/status/35...1395177473
Gewijzigd door bulsing op 20 februari 2014, 15:39
 
Adios
Ik heb juist helemaal niet veel vertrouwen in CIF. Ik zou veel druk op de ketel houden als ik jou was.

Wij zouden in maart 2014 de nieuwe glasvezelpakketten krijgen in Krimpen aan den IJssel. Ik hoor of zie niks en het is al bijna maart 2014
 
bulsing
Ik ga er vanuit dat het goed komt. Want onze wethouder heeft het gezegd, dus we gaan een #stapvooruit en krijgen we #toekomstbestendigekwaliteit dus is dat ook zo (hahahaha..... haalt adem hahahahaha)
 
Adios
Het is goed als je blijft geloven in sprookjes Smile De gemeenteraadsverkiezingen komen er tenslotte weer aan.
 
jj1987
Toch denk ik als veel mensen blijven zeuren en als je handtekeningen verzameld dat ze misschien wel wat gaan doen. Vraag me af hoe ze t dan in hun bol halen die paar straten uit te sluiten.
 
popmart1970
Caiway kijkt vooruit.....zal wel met oogkleppen zijn denk ik....daardoor zeker aantal straten vergeten.....!!! pffffffWhip
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
bulsing
Gekscherend had ik een oude tweet van André Flach, verantwoordlijk wethouder die o.a. verantwoordelijk is voor de verkoop van de CAIHIA aan Caiway/CIF, geplaatst maar ik denk dat er zeker ook voor hem een serieuze taak is weggelegd om Caiway ter verantwoording te roepen als de ontbrekende straten geen glas krijgen.

Zijn Twitteraccount is @ajflach

Als deze straten in buiten gebieden zouden liggen dan had ik er nog wel begrip voor kunnen opbrengen maar de nu bekende straten liggen in gewone woonwijken die al deels van (concurerend) glas voorzien zijn is het te gek voor woorden.

Ik zeg: zowel Caiway benaderen en @ajflach allemaal bestoken met Tweets. Negatieve publiciteit voor de komende gemeenteraadsverkiezingen zijn geen goede publiciteit Boxing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel Hendrik-Ido-Ambacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie