obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Universele afstandsbediening Caiway/Entone
Eppw1970
Klopt het dat als je de juiste code voor je TV hebt ingesteld, de afstandsbediening de TV altijd op een standaard bron en/of kanaal zet?

Zo heb ik zelf een B&O TV (code 0620) welke weliswaar uit en aangezet kan worden met de Caiway bediening, maar dan altijd op kanaal 1 gezet word. Terwijl met de oorspronkelijke afstandsbediening de TV het laatst gekozen kanaal word.

Mijn buurman heeft een Samsung TV (code 0812) waar bij aanzetten via de Caiway bediening, ingangsbron TV (kabel) gekozen word. Met de originele afstandsbediening blijft de laatst gekozen bron behouden (HDMI). Hij moet dus extra handelingen verrichten om de op HDMI aangesloten Entone-decoder te bekijken.

Daarnaast kan ik mijn TV (B&O) alleen maar aan en uitzetten, bij mijn buurman (Samsung), kan er ook nog een ingangsbron gekozen worden en reageert de volumeknop. Er mist dus een hoop functionaliteit. Als ik mijn TV harder wil zetten, heb ik toch nog de originele afstandsbediening nodig.

Uiteraard hebben we ook andere codes geprobeerd maar zonder resultaat.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Universele afstandsbediening Caiway/Entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie