obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Waarom is Caiway zo schrijnend duur met onbeperkt bellen naar vast en mobiel?
Adios
Bij Caiway kost het 21 euro per maand extra om onbeperkt naar vaste en mobiele nummers te bellen.

Bij Ziggo kost dit slechts 9,95 euro per maand.

Kan iemand mij uitleggen waarom Caiway meer dan twee keer zoveel voor hetzelfde vraagt als Ziggo?

Ik vind het schandalig dat Caiway zulke woekertatieven rekent, terwijl het duidelijk dus veel goedkoper kan!

http://tweakers.net/nieuws/94100/zigg...ellen.html
 
popmart1970
Omdat prijzen bij Caiway alleen maar stijgen....inflatiecorrectie bijvoorbeeld....laat me niet lachen.....!!!

En de directie in Naaldwijk maar hun buidels volscheppen.......!!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Bakstenen
Ik bel gewoon met mijn mobiel heb toch een bundel, maar soms zijn er bedrijven duurder helaas maar door de mand genomen is Caiway niet de duurste en de inflatie correctie betaal je overal
 
cawul
Als je glasvezel hebt kan je geen TV+Internet afnemen en telefoon van b.v. KPN.
Kabelexploitanten zijn voor 'onbeperkt' bellen relatief duur.

Caiway vs KPN scheelt 120 euro per jaar.


AHhV3t
 
Adios
Bij het nieuwe Ziggo kost onbeperkt bellen naar vast en mobiel 10,95 euro extra. Bij Caiway dus bijna 22 euro extra. Gewoon het dubbel dus van wat Ziggo vraagt voor hetzelfde product.

Vind het Caiway tarief voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel onverantwoord hoog.

Daarom bel ik al anderhalf jaar, niet meer via Caiway. Hebben ze het zelf naar gemaakt.

Hoop dat Caiway eens wakker wordt.
 
cawul

Quote

Vind het Caiway tarief voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel onverantwoord hoog.


Ik maak er nooit gebruik van, als ik eerlijk moet zijn, maar eh ...
waar staan ze??

Ik kan alleen de tarieven voor vaste verbindingen terugvinden.
Daar moet je overigens ook knap wat moeite voor doen...

https://www.caiway.nl/site/nl/internetentelefonie/internetentelefonie/telefonie/beltarieven

=
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Bij het nieuwe Ziggo kost onbeperkt bellen naar vast en mobiel 10,95 euro extra. Bij Caiway dus bijna 22 euro extra. Gewoon het dubbel dus van wat Ziggo vraagt voor hetzelfde product.

Vind het Caiway tarief voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel onverantwoord hoog.

Daarom bel ik al anderhalf jaar, niet meer via Caiway. Hebben ze het zelf naar gemaakt.

Hoop dat Caiway eens wakker wordt.


Wanneer het basisproduct zoals bij Caiway spotgoedkoop is maak je uiteindelijk een verkeerder vergeljking.
Men kan ook het basisproduct duurder maken, maar dan betaald een klant die helemaal niet wil bellen via de Ciaway mee aan jouw onbeperkt bellen abn
 
Murgen

Quote

Jaco Hage schreef:

feit, feit, feit


Helaas herken ik je klacht niet. Ik ben erg tevreden over Caiway. Stabiliteit en kwaliteit zijn uitstekend. Sorry.
 
boeskool
Bij ons in het CAIWAY gebied kost onbeperkt bellen 9.95 per maand!
 
Adios
Uitsluitend op de coaxkabel Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarom is Caiway zo schrijnend duur met onbeperkt bellen naar vast en mobiel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie