obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Tweede smartcard activeren
vergeerr72
Ik heb een tweede caiway smartcard gekocht. Ik krijg deze echter niet geactiveerd op de website van ciaway ondanks dat er aangegeven wordt dat dit wel mogelijk zou moeten zijn. Vind echter alleen een mogelijkheid om er een te bestellen.

Wat is de truuk om deze smartcard te activeren? Ik ben net vanwege een verhuizing overgestapt vanaf Ziggo, daar kon je gewoon op de website een exra smartcard activeren.
 
Adios
Hou er wel rekening mee dat het gebruik van een extra smartcard niet gratis is zoals bij Ziggo. Bij Ziggo kan je maximaal vijf smartcards per huishouden gebruiken en kost het niks extra.
Caiway daarentegen staat maximaal 3 smartcards per huishouden toe en vraagt 2 euro per maand extra toeslag per extra smartcard.
 
vergeerr72
Geldt die bijdrage van 2 euro per maand ook als je een losse smartcard koopt?
 
Adios
Ja zeker !!

Caiway vind het nodig je extra geld af te troggelen.
Je abonnement geld niet standaard zoals bij Ziggo voor heel je huis voor de pluspakketten.
Je mag wel internetten in heel je huis, bellen in heel je huis, maar televisiekijken in heel je huis..... Dan heb je opeens pech als je aanvullende pakketten hebt en
komt er opeens bij Caiway een toeslag per smartcard.

Ziggo laat zien dat dit volkomen overbodig is. Vijf smartcards voor je volledige pakket zonder meerkosten.
Gewijzigd door Adios op 02 februari 2014, 12:27
 
vergeerr72
Bedankt voor de informatie in ieder geval. daar kan ik verder mee. Blijft het wel raar dat je in een Caiyway verkooppunt een losse kaart kan kopen, zie ik dan het nut eigenlijk ook niet van in.
 
Adios
zie je nergens staan, mijn smardcards of zoiets bij mijn TV ?
 
vergeerr72
Je kan alleen degene zien die al geregistreerd zijn. Er is een optie om een extra smartcard te bestellen.

Je kan activeren via activeren.caiway.nl maar daar heb je een andere code bij nodig. Op verschillende plekken wordt wel aangegeven dat het ook mogelijk zou moeten zijn op via mijn.caiway.nl te activeren. Maar kan de optie niet vinden. Net zoals de response van de servicesdesk van caiway overigens....
 
Caiway Webcare
Caiway biedt de dienst extra smartcard aan. Voor € 2,00 per extra smartcard per maand kunt u uw extra zenderpakketten ook op uw 2e televisie in bijvoorbeeld de slaapkamer bekijken. U kunt maximaal twee extra smartcards aanvragen. Caiway verkoopt geen smartcards meer, deze worden geleverd op huurbasis. Caiway blijft eigenaar van de smartcard.

Meldt u zich aan voor de extra smartcard via Mijn Caiway. Mocht u geen Caiway Klantcode hebben, dan kunt u zich aanmelden via de aanmeldkaart.
Voor de dienst extra smartcard gelden aanvullende voorwaarden.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Wat gebeurt er voor de klanten die de smartcard zelf hebben gekocht? Betalen die geen huurgeld meer?
 
Caiway Webcare
Als een Caiway Smartcard is gekocht kan deze wel actief gemaakt worden. Deze kaart blijft dat wel eigendom van de klant en gaat ook €2,- per maand betalen.

Om de kaart actief te krijgen kan je telefonisch contact opnemen met de klantenservice of ons een privé bericht te sturen met de adres gegevens en kaartnummer.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tweede smartcard activeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Tweede Entone 515 huren van Caiway CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 25 15 mrt 2017
Glasvezel activeren? aanvragen? SCHIEDAM Klacht over CaiWay/Delta : 11 25 jun 2015
Glasvezelaanleg in Schiedam afgerond en tweede aanbieder CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 1 31 mei 2015
Tweede televisie aansluiten op glas CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 2 26 jun 2014
Advertentie