obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Tariefwijzigingen per 1 maart 2014
HIAklant

Quote

Per 1 maart 2014 wijzigen onze tarieven. Hier vindt u een overzicht van alle tarieven die gelden vanaf 1 maart 2014.
Omdat u maandelijks vooruit betaalt, vindt u de gewijzigde tarieven eind februari 2014 terug op uw factuur.

De eventuele belkosten worden achteraf in rekening gebracht. Deze vindt u terug op de factuur van mei, die eind april wordt verstuurd.
Mocht u momenteel gebruik maken van een actie, dan blijven de actietarieven geldig tot het einde van de looptijd.
Daarna betaalt u het dan geldende abonnementstarief die u hieronder aantreft.Tarieven gelden per maand, tenzij anders vermeld.

Televisie Basic TV pakket Basic TV pakket tot 1 maart 2014 Basis tarief € 18,75
Basic TV pakket vanaf 1 maart 2014 Basis tarief € 19,20


Uitzonderingsgebieden Basic TV basis tarief
Basic TV tarief tot 1 maart 2014 Basic TV tarief vanaf 1 maart 2014
Albrandswaard
€ 15,60 € 15,60 (ongewijzigd)
Borculo
€ 11,00 € 11,25
Hilvarenbeek € 16,75 € 17,15
KBG
€ 16,75 € 17,20
Krimpen a/d IJssel
€ 17,75 € 18,20
Loenen a/d Vecht € 8,10 € 8,20


Nou dat is lekker dan, abonnementsverhoging in Hendrik Ido Ambacht. Gelijk de hoogste prijs t.o.v. de andere genoemde gebieden.
Wij vinden 18,75 per maand al veel t.o.v. CaiHia, en nu nog hoger Sad

Het wordt hoog tijd voor meerdere aanbieders in Hendrik Ido Ambacht, dan heb je keus. Nu heeft CaiWay een monopoliepositie Angry
Handtekening
 
Adios
Het tarief in Loenen aan de Vecht, dat is pas goedkoop !!!
 
Dazzling
het is gewoon te triest voor worden dat het bellen ook weer duurder is geworden....
 
Adios
Vooral als je nagaat dat Ziggo slechts 9,95 euro per maand vraagt voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel en Vodafone met de nieuwe pakketten ook slechts tien euro per maand vraagt voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel.

Het is voor mij onbegrijpelijk dat hetzelfde product bij Caiway 21 euro per maand extra moet kosten.

Worden we nu getild door Caiway ?
 
popmart1970
We worden wat dat aan gaat zeker "GETILD"........en als je Caiway nodig hebt.....laten ze je net zo hard VALLEN!!!!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
breaker
Alleen snap ik niet dat Loenen a/d Vecht €8,20 moet betalen dan andere gebieden. Het gaat wel om 11 euro per maand korting dat is 132 per jaar.

Wel vindt ik Caiway nog steeds erg duurder. Zeker met alles in 1 coax aansluiting is duurder dan glasvezel en krijg er nog meer erbij. Vroeger was Caiway de eerste met HD zenders nu loop Caiway sterk achter met andere tv aanbieders en de kosten worden steeds hoger. En moet we maar hopen dat we nog een paar HD kanalen erbij krijgen.

Caiway moet meer investeren in zenders en hun internet sneller maken dan alleen op de glasvezel netwerk te investeren.
 
Adios
Ik weet zeker dat de kijkers in Loenen aan de Vecht voor die 8,20 euro per maand ook het digitale basispakket hebben. Er is namelijk geen smartcard nodig.

Dus het is wel degelijk spotgoedkoop !!

Maar dit is slechts een overgangsregeling.

Waar ik me meer zorgen om maak is dat Caiway de duurste van Nederland is met flatfree bellen naar vast en mobiel.
Ook het gebrek aan nieuwe zenders maar wel prijsverhogingen en verdwijnen van zenders vind ik erg zorgelijk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tariefwijzigingen per 1 maart 2014', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 Interactieve TV, Pay Per Event : 3 19 jan 2023
Wijzigingen 1 maart 2022 Abonnementen : 4 12 jan 2022
Weer een zender minder per 1 maart JimJam vervalt Algemeen : 1 16 jan 2018
Nieuwe tarieven per 1 maart 2017 Abonnementen : 229 12 jan 2018
Na invoeren nieuwe zenders (1 maart ) geen zenders op teledoon telefoon Algemeen : 1 02 mrt 2017
Advertentie