obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
wanneer aansluiten.?
eefh
Hallo,
Ik heb vorige week het pakket alles in een glas start + modem binnen gehad en aangegeven dat ik nummerbehoud wil met de telefoon, mijn huidige provider eindige 2 februari 2014
wanneer kan ik de boel aansluiten of moet ik wachten op een brief van de Caiway,ik heb alles opgehangen volgens het boekje,
moet ik wachten tot het einde van het contract met de huidige provider 2 Februari of moet ik eerder al alles aansluiten omdat de Caiway 14 dagen nodig heb voor nummerbehoud?
mogelijk kan iemand mij daar antwoord opgeven.
Alvast bedankt
Eef
 
Bakstenen
als het goed is zit er in de brief van Caiway een telefoonnummer wat je tijdelijk kan gebruiken alleen als iemand naar jou huidige nummer belt gaat die niet over dat is pas in februari
 
eefh
ik heb wel een brief ontvangen van de Caiway maar geen tijdelijk telefoonnummer,alleen dat ik vanaf de vijfde werkdag kan activeren,
maar dan heb ik geen telefoon en computer toegang meer,of zie ik dat verkeerd
kan U mij dat uitleggen wat er gebeurt als ik morgen alles aansluit.
groeten
Eef
 
Bakstenen
bij mij in de brief stond een nummer per mail kreeg ik die ook ,zijn een hoop brieven maar ergens staat dat in de tussentijd een ander nummer heb maar je kan ook gewoon wachten want eht kost je niets extra je heb nog een abonnement bij je huidige provider
 
eefh
Ja bedankt,dus ik kan nog niet aansluiten of nog even wachten?het moet niet zo zijn dat ik na 2 februari zonder computer en telefoonaansluiting zit.
gr.
Eef
 
Bakstenen
je kan gewoon aansluiten glasvezel heeft niets met je telefoon nu te maken je sluit het internet aan en later de telefoon
 
eefh
ok dan ga ik van de week alles aansluiten,
Bedankt
groeten uit Maassluis
Eef
 
Caiway Webcare
Beste eefh,

U dient de het pakket van Caiway al aan te sluiten en te activeren. Wij kunnen namelijk na de activatie van u het portering proces van het nummer opstarten.

Na de activatie van Caiway word er een tijdelijk nummer aan het abonnement gekoppeld en deze word dan vervangen door uw eigen nummer.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
eefh
Hallo Vanochtend alles aangesloten .moet ik nu wachten op de brief met wachtwoord en gebruikersnaam voordat ik verder ga?
gr.
Eef
 
Bakstenen
Alleen kan hij dan niet meer op zijn eigen nummer gebeld worden,of hij moet in die tussen tijd weer zijn oude aansluiting tot dat zijn eigen abbo ophoud gebruiken.
En met gebeld worden bedoel ik dat hij niet bereikbaar is als mensen hem bellen dat is pas als de periode voorbij is
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wanneer aansluiten.?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Soundbar via hdmi aansluiten op Amino 7 Algemeen : 1 05 mei 2021
modem met wifi aansluiten CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 10 mei 2020
Aansluiten CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 18 nov 2019
Interactieve tv ontvanger aansluiten Eigen netwerk : 4 03 feb 2018
2e interactieve tv aansluiten caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 3 04 nov 2017
Advertentie