obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Alternatief voor eminent powerline
seinfeld1982
Al enkele maanden heb ik Caiway aangesloten via een Eminent powerline (EM8022). Dit werkte altijd zonder verstoringen, totdat Caiway enkele weken geleden werkzaamheden heeft uitgevoerd in Krimpen aan den IJssel. Sinds die tijd loopt het beeld om de 3-4 minuten voor enkele seconden vast.

Navraag leert dat Caiway de frequentie heeft verhoogd en daarmee verbinding via de powerline niet meer mogelijk is. Bekend probleem zeggen ze , maar zowel Caiway als Schuuring (installateur destijds) hebben geen "draadloos" alternatief zeggen ze.

Nu is het voor mij geen optie om vanuit de meterkast naar de TV bekabeld aan te sluiten.

Wie kan me helpen aan een goed draadloos alternatief voor de televisie ontvangst?
 
Adios
Heb je wel een coaxkabel lopen naar je televisie? Je hebt namelijk van Hirschmann een systeem wat internetdata ( dus ook IPTV) over de coaxkabel transporteert. Optimizer weet vast het type enzo wel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alternatief voor eminent powerline', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Animo 7x - is er een goed alternatief? Interactieve TV, Pay Per Event : 6 27 mrt 2022
TV voor webtv functie TV's met ingebouwde Tuners : 1 29 sep 2021
Advertentie