obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Netwerkcode CaiWay
erickiel
Als je bij CaiWay je netwerkcode in je ontvanger veranderd in **** dan kan je alle lokale zenders zien, maar ook PenthouseHD1 op kanaal 348 en dit ongecodeerd



EDIT: NetwerkID verwijderd.
Gewijzigd door magicwizz op 25 mei 2010, 12:37
 
david_meyer23
Klopt ik heb het net geprobeerd.
 
erickiel
Waarom word in mijn post het netwerk ID verwijderd?
 
DH64

Quote

erickiel schreef:
Waarom word in mijn post het netwerk ID verwijderd?


Ik denk dat ze dat bij Caiway niet zo prettig vinden dus heeft magicwizz het maar verwijdert vermoed ik.
 
magicwizz

Quote

DH64 schreef:

Quote

erickiel schreef:
Waarom word in mijn post het netwerk ID verwijderd?


Ik denk dat ze dat bij Caiway niet zo prettig vinden dus heeft magicwizz het maar verwijdert vermoed ik.


Inderdaad. Het netwerk id is voor testdoeleinden. Als ze willen dat mensen er naar gaan kijken zullen ze het wel op de site publiceren. Als je zo'n netwerk-id vind houdt hem dan voor je zelf en ga het niet posten. We willen niet dat straks dit forum problemen er mee gaat krijgen. De penthouse hd is nu gescrambled op het betreffende netwerk-id.
 
maanmist
Als er wat nieuws is komt het idd wel op de site maar als er zenders moven gaan hoor je niks.
Nu weer Fan-tv en zo zijn er de afgelopen tijd nog wel wat zenders verdwenen maar dit wordt slecht gecommuniceerd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netwerkcode CaiWay', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie