obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
pfff ik haal weeeeer niet de beloofde 50mbit
KempenDoorn
Tsja...het is zoals vaker het geval met Caiway...je mag dan wel 70 euro per maand betalen, maar leveren....ho maar!
Melkkoe...heeeeeel frustrerend allemaal!
Wat ook altijd zo suf is, erger ik me kapot aan...is er een storing oid geweest, paar dagen geen internet ofzo, krijg je achteraf een brief waarin de oorzaak wordt genoemd, een kabel die geraakt is bijvoorbeeld. En het liefst een andere partij die dan als schuldige wordt aangemerkt. WAT HEB IK HIER NU AAN?????? Als je een beetje bedrijf bent geef je weet ik veel wat als compensatie aan je klanten....paar dagen extra sportzenders oid beetje iets goedmaken, en dat verhaal je dan bij de schuldige partij! Stuur dan geen brief! Durf bijna te wedden dat ze wel de schade verhalen bij die andere partij...maar als gedupeerde merkje er niets van!
 
Caiway Webcare
Beste KepenDoorn,

In het onderwerp geeft u aan de snelheid niet te kunnen halen. Wij willen dit graag uitzoeken. Kunt u ons een privé bericht sturen met uw postcode & huisnummer?

Omtrent de storing die door de kabelbreuk is ontstaan. Hierop geeft Caiway geen compensatie omdat wij conform onze voorwaarde de betreffende storing binnen 48uur hebben verholpen.

Met vriendelijke groet,
Arjan in 't Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
erlinden
Het is 50Mbit en geen 50mbit, verder is het nogal afhankelijk van (omgevings)factoren hoe je tot een juiste snelheidsmeting komt.

Hoe heb je gemeten (bekabeld/draadloos)?
Hoe meet je (speedtest.net)?
Genereert iemand anders op het netwerk ook Internet verkeer?
Heb je een router en zo ja, welke?
Heb je al een keer gemeten zonder router ertussen?

Ik stel wel op prijs dat Caiw een schrijven stuurt, een passende compensatie was inderdaad op z'n plaats geweest. Dat staat wat mij betreft los van voorwaarden, zeker aangezien het twee keer vrij kort achter elkaar zich voor deed.
 
popmart1970
Het vervelende bij/met Caiway is de monopolie-positie (lees dictator-positie)

Ze zijn qua kabel de enige bij ons in Schiedam,vd rest met adsl kom ik niet verder dan zo'n 16Mbit....!!

Er is geen kabelalternatief,dus KUNNEN ze ten opzichte van overige aanbieders zoals Ziggo/UPC veschrikkelijk achterlopen zonder enige blijk van progressie qua aanbod of prijs/kwaliteits-verhouding!!

Het is dus helaas slikken of kiezen voor adsl met mindere snelheden!!!

Hoop dat glasvezel hier in Schiedam rond 2015 beter in de markt zal gaan liggen!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'pfff ik haal weeeeer niet de beloofde 50mbit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie