obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Wij willen HBO op Caiway
Murgen
En we worden nu al 2 jaar aan het lijntje gehouden!

Want hier staat Caiway nog steeds niet tussen!

https://www.itshbo.nl/bestellen/0
 
Caiway Webcare
Beste Murgen,

De onderhandelingen met HBO hebben een tijd stil gelegen maar worden weer opgepakt om te kijken of wij deze zender ook gaan leveren.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Behalve HBO mag Caiway ook weleens aan de Film1 abonnees denken. Er zijn vier Film HD zenders beschikbaar ( UPC geeft ze allemaal door)
Caiway geeft echt 1 schamele HD zenders door van Film1.


Ook zijn nu BBC3 en BBC4 beschikbaar in HD. Zou ook wel fijn zijn als Caiway deze gaat doorgeven.
 
Murgen

Quote

Caiway Webcare schreef:

Beste Murgen,

De onderhandelingen met HBO hebben een tijd stil gelegen maar worden weer opgepakt om te kijken of wij deze zender ook gaan leveren.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout


Dank je, zou het fijn vinden.
 
jj1987
Canal digitaal dan heb je alles:-)
 
Murgen
Ik zoek eigenlijk gewoon een internet-zender die The Big Bang Theory uitzendt, en dan serie 7. Smile. Veronica doet dat trouwens nu al, iedere vrijdagavond maar loopt wat achter.
 
Adios
Ik heb liever een Windows Phone appicatie. Android heeft al zoveel apllicaties.
 
Murgen
Ik heb Mobile Windows gelukkig achter me liggen. Dat was een fase ...Shock
 
popmart1970
Kijk 4K met WP8 app zou ik ook zeer tevreden zijn!!! kan ik op mn lumia kijken!!Wink
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Caiway is niet in de eerste leugen gestikt, dus hecht maar niet teveel waarde aan toezeggingen vanuit Naaldwijk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wij willen HBO op Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie