obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Entone 400 caiway logo in scherm
Dazzling
Kwam zonet achter is raars,

als ik vanuit de radio stand op de entone 400 een opname terug kijkt dan blijft het Caiway logo in beeld hangen, en beweegt ook mee.
wat je normaal dus ook heb als je radio luistert via de entone.

al je vanuit de tv stand een opname terug kijkt is die wel goed.

hebben meer mensen dit?

Bc5IBL8IYAAhM8x
 
Homework
Klopt, viel mij 2 dagen geleden ook op. Kan mij niet herinneren dat dit voorheen ook gebeurde.
 
Adios
Hij denkt dan nog dat hij radio aan het doorgeven is. Software fout. Zo opgelost volgens mij met firmware upgrade.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 400 caiway logo in scherm', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie