obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
humax 5300c
rien
Ik ben in het bezit van en humax 5300c, nu wil ik mijn sony dvd recorder aan sluiten en weer gebruiken voor tv zenders op te nemen en terug te kijken.dvd films kijken en muziek cd en dvd kijken.
1 hoe sluit ik hem aan zodat ik mijn dvd recorder weer optimaal kan gebruiken.
2 kan ik tijdens het opnemen naar een andere zender kijken of is het alleen mogelijk om de zender op te nemen waar ik naar kijkt.
Om nu een andere humax te kopen met hd vind ik te duur.
 
Caiway Webcare
Beste rien,

U dient de Humax decoder met HDMI of SCART aan te sluiten op de DVD recorder en vanaf de DVD recorder naar de TV. Let wel op als uw DVD recorder geen HDMI ingang heeft dient u het met SCART aan te sluiten waardoor u geen HD TV kan kijken en opnemen.

Met de juiste instellingen kunt u het signaal van de Humax ontvanger door uw DVD recorder bekijken op de TV. Hierdoor is het mogelijk het gene wat u aan het kijken bet op te nemen. Het is niet mogelijk 1 programma op te nemen en een andere te kijken.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
rien
Bedankt voor de reactie,
Uit uw antwoord begrijp ik dat ik mijn dvd recorder niet meer kan gebruiken voor het opnemen van zenders waar ik niet naar kijkt.
Dus die kan de kast in, en caiway heeft ook geen abonnement met opnamen pakket, in hendrik ido ambacht.
 
Adios
De Humax 5300C is een DVB-C ontvanger met 1 tuner. Je had dan de Humax 5400C moeten aanschaffen. Die heeft wel twee tuners aan boord. Kan je wel naar 1 programma kijken en het andere opnemen.
 
rien
Ik heb niks aangeschaft deze heb toegestuurd gekregen van caiway bij het alles in 1 pakket.
Caiway heeft hier de kabel overgenomen van cai hendrik ido ambacht.
Dus doordat dat caiway hier de kabel heeft overgenomen kan ik mijn dvd recorder niet meer gebruiken.
En omdat ik de ploegen werkt, maakte ik veel gebruik van mijn dvd recorder, en dat mis ik heel erg nu en mis ik veel programma die graag zou willen zien.
 
Adios
Ok, maar als je een Humax 5400C koopt kan je weer heerlijk opnemen.
 
rien
kan ik op deze manier wel naar een zender kijken en een andere zender opnemen.
Je kunt wel via de scart de Sony aansluiten op de humax(av2) en via het externe kanaal op de Sony opnemen. De av1 van de humax sluit je dan aan op de TV. ( of HDMI)
 
rien
Is de 5050 of de 5200 een optie, die vind ik nog wel betaalbaar.
 
hnasje
de HDMI uitgang van de 5300 is beveiligd met dhcp (dit is bij alle ontvangers standaard). Het is daarom nooit mogelijk via deze uitgang op te nemen.
Dit zou de helpdesk bij caiway moeten weten en dus niet dit advies geven.
 
rien
Waarom informeert caiway nieuwe klanten niet voor ze een abonnement afsluiten , dat ze de video of dvd recorder niet meer kunnen gebruiken om op te nemen, zoals ze gewend waren,en waar een videorecorder of dvd recorder voor bedoeld is, 1kanaal kijken en een ander kanaal opnemen.met deze handelswijze van caiway heb je niks meer aan je video of dvd recorder.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'humax 5300c', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 18 aug 2019
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 7 25 jun 2019
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 1 22 jun 2019
Humax 5050c - Undelete mogelijk? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 03 mei 2019
Opnemen met humax 5300c Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 25 dec 2018
Advertentie