obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Entone 400 schakelt automatisch kanalen
rayblo
het lijkt wel of de ab gewoon niet goed functioneert.
Met mijn andere 3 ab's voor tv, androidbox & homecinema set geen probleem
 
Bakstenen
daar heb ik geen last van,wel af en toe de Entone resetten ,dus stroom eraf ,en ik kan de AB ook niet op mijn tv instellen dus helaas 2 AB erbij alle nummers al geprobeerd ,maar tot nu toe redelijk tevreden ,opnemen enz gaat goed
 
Bakstenen
Sharp LC-37XD1E en Entone is goede vraag waar kan ik dat zien? ik heb bij instellingen gekeken en daar staat 27 en serienummer 35711041
 
Bakstenen
oke, ga ik proberen,nog bedankt.
 
Bakstenen
helaas die nummers werken niet,ik heb de 515
 
FrontRunner
Even terug "on topic". Vandaag via Twitter contact gehad met caiway. Advies kwam binnen om modem en ontvanger 2 minuten van het stroom te halen en daarna eerst modem en daarna ontvanger weer aan te schakelen. Dit had ik al eerder gedaan en resultaten daarvan "geen oplossing" gemeld bij caiway.

Nu is er een storingsmelding aangemaakt en moet ik mijn entone aan laten staan tot nadere instructie van Caiway. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.

Had overigens zo juist weer een automatische kanaalschakeling.....
 
Adios
Krijg je wel financiƫle compensatie van Caiway voor dit ongerief ?
 
FrontRunner

Quote

4K schreef:

Krijg je wel financiƫle compensatie van Caiway voor dit ongerief ?


Ik denk dat dat nu niet het grootste probleem is.........

Ben overigens wel benieuwd wat jouw ervaringen zijn met de Entone? Ik zie veelal een reactie van jou, maar die gaat vaak over jouw perceptie qua dienstverlening van Caiway. Begrijp me goed iedereen recht op z'n mening, maar probeer je reactie een beetje on topic te houden.
 
Adios
Wat is er ontopic aan het feit dat jij betaalt voor een box die niet goed werkt?
Voor het bedrag wat jij betaalt aan Caiway moet het gewoon probleemloos werken. Als ik jou en vele andere reacties lees, is het daar nog ver vandaan.

Caiway levert dan juridisch een wanprestatie en een volle abonnementsprijs lijkt me in zo'n situatie niet op zijn plaats.
 
Bakstenen
@Optimizer ,maak er niet zo probleem van, gaat alleen om de TV uit en aan te zetten voor de rest werkt de AB van Entone/ Caiway goed,maat TV is inderdaad bijna 8 jaar oud .
Heb al een paar keer op internet gekeken maar nog niets gevonden,je kan niet alles hebben.
Nog bedankt voor je reactie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 400 schakelt automatisch kanalen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie