obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Vervallen e-mail forward per 1/2/2014
Hano
Kreeg een mail, dat per 1 februari het niet meer mogelijk is mailtjes van Caiway te koppelen aan Hotmail, google etc. Jammer, want hierdoor ik in het buitenland en vanaf andere computers heel eenvoudig mijn mail behandelen in plaatst van die de ontzettend ouderwetse webmail van Caiway. Caiway service is al niet uitgebreid, maar wordt hiermee nog verder beperkt!!! Dat heb je met een monopolist!
 
Caiway Webcare
Beste Hano,

Vanuit Caiway zelf is dit niet bekend. Heb je de mogelijkheid om de betreffende mail door te sturen naar webcare@caiway.nl ?
Indien je de mogelijkheid heb om ook de header van het bericht door te sturen?

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Hano

Quote

Caiway Webcare schreef:

Beste Hano,

Vanuit Caiway zelf is dit niet bekend. Heb je de mogelijkheid om de betreffende mail door te sturen naar webcare@caiway.nl ?
Indien je de mogelijkheid heb om ook de header van het bericht door te sturen?

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout


Ik heb even sprakeloos. Bijgaand de mail met logo van Caiway erop. Ik zal de gehele mail nog even doorzenden. Heb inmiddels diverse keren gebeld met Caiway, maar niemand kon mij uitleggen wat deze mededeling betekende? Ik hoor graag van jullie.

Geachte heer, mevrouw ,

U maakt gebruik van de dienst ‘e-mail forward’ op een extra e-mailadres van Caiway. Dat houdt in dat de mail die u ontvangt op uw extra e-mailadres van Caiway (met domeinnaam Caiw, Kabelfoon of Caiway) wordt doorgestuurd naar een ander e-mailadres. Deze dienst wordt technisch niet langer meer ondersteund. Dit heeft ons doen besluiten om met deze dienst te stoppen per 3 februari 2014.
Dat houdt voor u in dat het doorsturen van de mail van uw Caiway extra e-mailadres (het adres waarop u deze mail ontvangt) stopt per 3 februari 2014. Het extra e-mailadres komt hiermee ook te vervallen. Uw hoofd e-mailadres blijft wel behouden, u kunt daarvan nog steeds gebruikmaken.
Als u hierover vragen heeft dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via 088 2249 111 (tarief 088-nummer). Wij zijn geopend op werkdagen van 09.00-21.00 uur en op zaterdag van 10.00-16.00 uur.
Met vriendelijke groet,
Caiway

Jacqueline Bierhorst
Directeur Marketing en Content
 
Caiway Webcare
Beste Hano,

We hebben je per mail informatie gegeven over jouw situatie.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Hano

Quote

Caiway Webcare schreef:

Beste Hano,

We hebben je per mail informatie gegeven over jouw situatie.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout


Ik heb vanavond een mail gezonden en afhankelijk van jullie reactie zal ik mijn reactie op dit forum en communicatie verder vorm geven!
 
Hano
Ik klaag zelf regelmatig over kwaliteit Caiway internet etc. Maar moet in dit geval de Caiway een pluim geven voor de manier waarop zij mijn mailaccount probleem hebben opgelost! Nog bedankt!!
Je kan die item sluiten.
 
Murgen
Ik heb net een tweet naar ze gestuurd. Omdat ik erg mobiel ben wil ik ook caiway mail naar een push-box forwarden buiten caiway. Ik merk namelijk dat er veel mail wordt gestuurd en sinds kort mag ik af en toe beta-testen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vervallen e-mail forward per 1/2/2014', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Vreemde mail Algemeen : 1 19 jul 2022
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail Storing : 3 23 dec 2021
Poort forward Delta Genexis 7840 Instellingen software : 1 10 sep 2021
Ik denk dat deze mail nep is. Algemeen : 2 18 aug 2020
Kan geen mail verzenden Storing : 3 26 aug 2018
Advertentie