obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Stilstaand beeld Entone Amulet 400
Aron-cc
Sinds kort heb ik het glasvezelabonnoment van caiway.
De iTV werkt, alleen heb ik af en toe dat het beeld enkele seconden (5-15) stil staat. Daarna pakt hij het weer gewoon. Dit gebeurt regelmatig. Dit is nogal storend. De iTV en het modem zijn in contact door 2 (gloednieuwe) TP-link homeplugs.
Weet iemand hoe dit op valt te lossen?

Mvg,
Aron
 
Adios
Oplossing: Terug naar de coaxkabel.
 
Mario
Mijn zwager had een kabel door het huis lopen, en wilde daar vanaf.
Dus heb ik mijn tp-link powerline uitgeleend om te testen, werkte perfect totdat het beeld bleef staan, toen bleek dat de powerline op een stekkerdoos was aangesloten, vervolgens gelijk op de wandcontactdoos aangesloten en het probleem was over, alleen moet je niet de goedkopen tp-link powerline kopen.

Ik heb de TL-WPA4220KIT
 
Mario
Sorry, de Entone 400 en in de meterkast is alles ABB
 
Aron-cc
Het model TPlink adapters dat ik heb gebruikt waren de TP-Link AV200.
Ik heb er echter toch voor gekozen om maar wat gaten te boren en en een kabel te trekken. 25 meter verder, is het allemaal gelukt. Geen stilstaand beeld meer, alles werkt nu prima.
Bedankt voor alle reacties!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Stilstaand beeld Entone Amulet 400', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart Storing : 26 28 aug 2022
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Geen beeld en geluid Algemeen : 1 02 mrt 2022
TV 2x aanzetten voor beeld Algemeen : 5 08 feb 2021
TV-beeld freeze CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 12 20 mrt 2020
Advertentie