obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Caiway TV Multicreen
rdelooze
Zijn er problemen met Multiscreen?
Ik haast geen kanalen en soms krijg ik de melding encryptie problemen.
Doet Caiway hier iets aan?
 
rdelooze
Natuurlijk ios want multicreen is voorlopig alleen met ipad, iphone of touch mogelijk. Caiway heeft het voor android nog niet voorelkaar. Helaas voor ios ook niet helemaal. Het heeft overigens prima gewerkt maar nu is het niets.
 
Adios
Ligt het niet aan je IPad ?
 
rdelooze
Inmiddels draaid het weer.
Het ligt zeker niet aan de ipad.
Ik denk dat caiway er iets aan gedaan heeft, maar daar zoals gewoonlijk geen ruchtbaarheid aan geeft.
 
Chiel
Bij mij speelt dit probleem nog steeds...
Gisteren zelfs modem een kwartier van de stroom gehaald maar ook dat mocht niet baten...
Het komt volgens mij door die encryptie foutmelding tijdens het opstarten van Multiscreen..... de app lijkt te denken dat buiten NED 1 de andere kanalen gecodeerd zijn en niet mogen worden doorgegeven o.i.d. ??
 
Adios
Vul de providermonitor in. Het is toch te erg dat deze ellende maar doorgaat!
Je betaalt de volle mep dus moeten de diensten gewoon goed werken.
 
Caiway Webcare
Recentelijk is er een update geweest betreffende de dienst Multiscreen. Multiscreen is alleen nog maar te gebruiken van je eigen IP-adres. Voorheen was gebruik mogelijk vanaf elk Caiway-adres.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
rdelooze
Dit is geen antwoord, werkt het nu?
Gisteravond leek alles in orde, maar nu alleen Ned 1 te ontvangen.
Dit is een encryptie probleem die bij caiway moet worden vrijgegeven voor mijn ip adres.

Caiway doe er iets aan.
 
Caiway Webcare

Quote

Chiel schreef:

Bij mij speelt dit probleem nog steeds...
Gisteren zelfs modem een kwartier van de stroom gehaald maar ook dat mocht niet baten...
Het komt volgens mij door die encryptie foutmelding tijdens het opstarten van Multiscreen..... de app lijkt te denken dat buiten NED 1 de andere kanalen gecodeerd zijn en niet mogen worden doorgegeven o.i.d. ??


Beste Chiel,

De algemene melding die is geplaatst is niet op jouw melding van toepassing. Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven?

We onderzoeken graag je melding.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
rdelooze
Kan dat ook voor mijn probleem
R de looze
Jan steenstraat 33
3141HA Maassluis

Nog steeds slechts 1 kanaal mogelijk de resr encryptie probleem.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway TV Multicreen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie