obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
enguete entone
Dazzling
Kreeg vrijdag een enquête

************************************
Geachte heer, mevrouw xxxxxxx,

Caiway werkt continu aan het verbeteren van de dienstverlening. U kunt ons hierbij helpen door het invullen van een vragenlijst over het gebruik van de Entone interactieve tv-ontvanger en de bijbehorende afstandsbediening.

Het invullen van de vragenlijst duurt enkele minuten. U maakt kans op één van de 10 prijzen: twee maanden gratis kijken naar het extra zenderpakket 'Experience' ter waarde van € 21,80. Dit geldt ook als u nu al naar Experience kijkt! Winnaars ontvangen van Caiway half december persoonlijk bericht.

Wilt u ons verder helpen? Klik dan op onderstaande link.

Met vriendelijke groet,
Caiway

***********************************

heb hem maar even naar waarheid ingevuld!

*************************************
Onderzoek gebruik Entone tv-ontvanger en afstandsbedieningHartelijk dank voor uw medewerking aan ons onderzoek naar het gebruik van de interactieve tv-ontvanger en de bijbehorende afstandsbediening. Mede door uw medewerking kunnen wij onze dienstverlening verder optimaliseren.

Met vriendelijke groet,

Directeur Klantenservice

***********************************

kijken wat er gaat gebeuren................

mvg

Martijn


ps dit is de link

https://www.caiway.nl/site/nl/applica...e/enquetes
https://www.caiway.nl/site/nl/applica...enenquetes
weet niet of die bij jullie ook werkt....
en anders
https://www.caiway.nl/site/nl/applicatie/onderzoekenenenquetes?customer=1234AB12 (dan met je eigen postcode en huisnummer)
 
Mario
ik heb hem ook naar waarheid ingevuld, als iedereen dat doet naar waarheid, hebben we binnenkort een nieuw model.
wat een klote decoder, vooral met de samsung smarttv.
ben weer overgestapt naar me vertrouwde humax 5050c decoder die wel wordt ondersteund door samsung..
 
Adios
De meesten ervaren de Humax DVB-C ontvangers als veel betrouwbaarder en gebruiksvriendelijker dan de Caiway Entone IPTV ontvangers.

Helaas stopt Caiway door zelf gecreëerde capaciteitsproblemen op het coaxnetwerk met het toevoegen van nieuwe HD zenders op de coaxkabel ( zoals nu bij Fox Sport gebeurt).
Wil je dus alle zenders waarvoor je betaalt in HD zien, dan duwt Caiway je de door bijna niemand bejubelde Entone ontvanger door de strot.

Je moet maar zo met je klanten willen omgaan!
 
Dikhaags
Ook ik heb de enquete ingevuld naar waarheid. Heb al meerdere keren klacht ingediend per telefoon en per mail. Steeds afgepoeierd. Ben het nu wel zat en ga mijn licht eens opsteken of caiway niet aangeklaagd cq in gebreke gesteld kan worden. Dit zou mooi zijn als dat met meerdere benadeelden zou gebeuren. Ik had dan toch ook wel een keer een nieuwer model entone en/of betere afstandsbediening verwacht, maar deze starre houding ben ik meer dan klaar mee
 
Adios
Heb je al een Entone 515 ontvangen van Caiway? Ik lees hier dat diverse mensen een Entone 515 hebben gekregen ter vervanging van de 400. Moet bij jou toch ook kunnen dan?
 
Migow

Quote

Mario schreef:

ik heb hem ook naar waarheid ingevuld, als iedereen dat doet naar waarheid, hebben we binnenkort een nieuw model.
wat een klote decoder, vooral met de samsung smarttv.
ben weer overgestapt naar me vertrouwde humax 5050c decoder die wel wordt ondersteund door samsung..


Ik ben dan in het bezit van de 515, maar sinds ik een smart tv heb gebruik ik de entone zeer weinig meer. Kijk gewoon via de ingebouwde HD decoder van me smart tv en uitzending gemist van NPO en RTL XL via tv. Nog meer keus ook Smile Alleen fox sport international kijk ik via entone, want dan heb ik wel de wedstrijd in HD
De bediening is vele malen makkelijker. Gewoon via tablet
 
Dikhaags
Ik heb nog steeds de 400. Heb het niet voor niets over een starre houding
 
Adios
Toch is het simpel. Als de Entone 400 niet goed werkt en Caiway daar ook geen oplossing voor biedt, levert Caiway juridisch een wanprestatie. Op die grond kan je al een deel van je abonnementsgeld terugeisen en je contract ontbinden.
 
erickiel
Vreemd ik herken me totaal niet in bovenstaande dat caiway je afpoederd,
ik had ook problemen met me entone en na een simple opmerking in hun eigen forum word ik de volgende dag terug gebeld ze hebben de entone gemonitord en lang verhaal kort te houden ik heb sinds gisteren een nieuwe ontvanger toegestuurd gekregen en nu 24 uur aangesloten en nog geen enkel probleem gemerkt ik ben juist tevreden over de service die caiway gegeven heeft aan mij
 
drumstokkie
Hallo,

Sinds Juli 2013 overgegaan op glasvezel, in het begin veel problemen gehad met het aanmelden na onderzoek bleek dat wij via de wijkcentrale verkeerd waren aangesloten dit werd hersteld.
Sinds Juli tot nu eigenlijk alleen vreselijke problemen met de Entoner 400 wat een vreselijk ding is dit, afstandbediening te klein werkt niet je moet er recht voor staan wil je kunnen zappen zeer traag reageren en sinds kort blokken en plotseling stilstaand beeld en spontaan uitvallen en weer opnieuw opstarten van het systeem.
Hiervoor heb ik via dit forum contact opgenomen met http://www.optimizer.co.nl en deze heeft wat in gang gezet bij caiway, zodat ik werd gebeld door iemand van de td van caiway, op dit moment zijn ze de entoner aan het monitoren (online) en dinsdag wordt ik weer terug gebeld.

Alles is aangesloten met cat 5se kabel (door caiway meegeleverd) niks via draadloze systemen enz.. geen instellingen verandert enz..gewoon plug & play.(voordat ze daar weer mee komen)

In ieder geval vind ik de werkwijze van caiway zeer star, uit het verleden blijkt dat er alleen wat geregeld kan worden als je juridische stappen onderneemt.



ben benieuwd wat hier uit voort vloeit !!

Groet C.Balemans
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'enguete entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie