obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone Amulet 400; Zwart beeld op alle zenders
Aron-cc
Sinds een tijdje al glasvezel hier, het pakket met 300up/down genomen. Hartstikke tevreden mee, snelheden worden nagenoeg altijd bereikt.
Echter, de iTV heeft nog nooit gewerkt. Na wat heen en weer gebel met de klantenservice, die mij vertelden om de harde schijf van de entone te formatteren.
Goed, ik dat dus gedaan, nog steeds het zelfde probleem; Entone start volledig op, maar nog steeds zwart beeld op alle zenders. Toen vertelde mevrouw mij dat ik binnen 3 dagen teruggebeld zou worden met een oplossing.
Die 3 dagen duurden echter wel erg lang. 2 weken om precies te zijn. Een meneer vertelde mij dat er een update uitgekomen zou zijn die het probleem zou moeten verhelpen. Ik moest weer de harde schijf formatteren en
dan zou de boel moeten werken. Ik zou dezelfde week nog gebeld worden of de problemen waren opgelost, en dit gebeurde ook inderdaad. Echter was het probleem nog steeds niet verholpen. Maar natuurlijk, toen ik
vertelde dat het nog steeds het zelfde probleem was, vroeg meneer of weer even de harde schijf kon formatteren.
Onderhand dus 3x de HDD geformatteerd, en nogsteeds geen iTV. Beetje jammer dat caiway zo moeilijk doet, en het apparaat niet gewoon vervangt. Ik zit nu al 2 maanden met een niet werkende Entone.

Heeft iemand ander hier misschien een oplossing voor?

Mvg,
Aron
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone Amulet 400; Zwart beeld op alle zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Alle herhalingen worden opgenomen als je een serie opneemt Digitale radio en televisie, tips & truuks : 2 14 sep 2022
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart Storing : 26 28 aug 2022
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie