obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Uitzending gemist - hapert
cawul
Wij hebben hier sinds kort glasvezel. Programma's die wij later willen bekijken nemen wij normaliter op.

Gisteren voor de eerste keer gebruik gemaakt van "Uitzending gemist".

De uitzending (Tussen Kunst en Kitsch) haperde zeer regelmatig - beeld stokte en het duurde -zeg- tussen de 5 en 10 seconden voordat het verder ging. Gebeurde vaak en het was knap irritant. Richting het einde wilden wij de uitzending afkappen toen het programma er zelf al mee ophield.

Vraag: is dat een incident of hebben anderen daar ook last van?

=
 
Bakstenen
Ik moet af en toe resetten ,dus even de stroom eraf en dan kan ik weer uitzending gemist gebruiken, maar heb dit probleem ook dat als ik soms de tv aanzet ik geen geluid en een paars achtig beeld heb ,even de stekker eruit en dan doet de tv het weer .
 
Caiway Webcare

Quote

Bakstenen schreef:

Ik moet af en toe resetten ,dus even de stroom eraf en dan kan ik weer uitzending gemist gebruiken, maar heb dit probleem ook dat als ik soms de tv aanzet ik geen geluid en een paars achtig beeld heb ,even de stekker eruit en dan doet de tv het weer .


Beste 'Bakstenen',

We willen graag nagaan wat er aan de hand is en je melding registreren en oplossen.

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitzending gemist - hapert', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO gemist CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 2 18 mrt 2019
storingen tijdens directe uitzending Digitale radio of televisie storing : 24 10 dec 2017
storingen tijdens directe uitzending CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 2 20 okt 2016
NPO Gemist Storing : 1 20 sep 2016
‘Kabelaars dwingen NPO tot lage kwaliteit streams en gemist’ Algemeen : 4 24 mrt 2016
Advertentie