obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Specificaties Entone's 400 vs. 515
subsense
Weet iemand of de specificaties van de Entone Amulet 400 en de Entone Amulet 515 ergens online staan.
Ik kan helemaal niets vinden, maar wie weet wat de hardware verschillen zijn?
Ik heb op de 515 bv. gezien dat de intensiteit van de blauwe leds aan de voorkant te dimmen zijn (waarde's van 1 t/m 7)
Want volgens Caiway zijn ze gelijkwaardig, ik quote:

"De Entone 465 en Entone 515 zijn gelijkwaardig aan elkaar. Derhalve vindt omruiling niet zondermeer plaats. Is er sprake van een storing die niet opgelost kan worden of een defect dan wordt het apparaat omgeruild.
Op zowel de Entone 465 als Entone 515 zitten diverse aansluitingen, maar deze zijn niet bruikbaar."

Ik betwijfel dit ten zeerste, ik heb dus kunnen testen met de 515 van mijn ouders en deze reageert veel sneller en soepeler.
Ik heb dus problemen met de 400 (wie niet ;-), en het enige wat ze kunnen bieden is een "universele afstandsbediening'.
 
Migow
Specs ookniet kunnen vinden. Ik ben ook in het bezit van de 515. En idd je kan display dimmen. En kastje wordt ook totaal niet warm. Nu een week of 3 draaien en nog geen enkele vastloper ofzo meegemaakt. Je zou idd denken dat er technisch toch het eea veranderd/verbeterd is qua hardware.
 
Adios
Heb jij ook veertig euro extra moeten betalen aan Caiway voor de Entone 515 , Migow ?
 
Migow
Nee, want ik had voor 1 november al de 515 ontvangen. En dan had ik het nog niet geweten ofdat ik wel tv via glasvezel zou gaan kijken. Had ik het wel via me humax box gelaten via coaxkabel
 
subsense
Dank jullie voor de reacties. Ik krijg zeer de indruk dat bellen, tweeten, mailen en noem maar op niet werkt. Het standpunt van Caiway is mij duidelijk. Wordt niet omgeruild.
De "Early Adaptors" zitten nu opgescheept met een slechte ontvanger. Het wachten is nu maar op een derde partij die een knap apparaat op de markt brengt.
Ik ben wel benieuwd naar het energie verbruik van de 515 in stand-by. Zou iemand dat kunnen meten en kunnen posten hier?
 
Adios
Volgens mij kan je altijd een contract opzeggen wegens wansprestatie.

Dit levert Caiway in jouw geval overduidelijk. Als de Entone 400 niet goed mee te werken is, kan je altijd het contract ontbinden.

Laten ze je maar dagvaarden, heus zo sterk staat Caiway niet met een product wat zo brak werkt. Ik zou op me strepen staan hoor!
 
cawul
Misschien hier?

http://www.entone.com/assets/File/Data%20Sheets/Ver%203/Amulet%20510-560%20series%20datasheet%20%28v3_1013EU%29.pdf
http://www.entone.com/assets/File/Data%20Sheets/Amulet_410-460%20%28v2_0911EU%29.pdf
 
subsense
Ja, top! die van de 510/560 (waar de 515 onder valt) ziet er goed uit!
Maar ik heb er nog geen gevonden van de 400.

Interessant is dat de 515 dus en stand-by heeft van 0.5W in standby mode!!
Ik hoop dat iemand dat voor me kan testen.
Dan heb ik een goed argument om mee naar Caiway te gaan.
 
Adios
Succes met je goede argument!!! Hoop dat Caiway iets doet met goede argumenten.
 
Naleker
Ik heb hem weer in de doos gedaan. Ik gebruik gewoon de Humax 5050. Die is gewoon veel gebruiksvriendelijker.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Specificaties Entone's 400 vs. 515', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie