obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
entone 515
gamespel

Quote

4K schreef:

Ik denk dat Caiway binnen vijf dagen met de oplossing komt er een ventilator op te zetten. Bewezen is dat de temperatuur van de plank dan met vijf graden daalt

Dat zal het aantal Watt verder verhogen...
 
gamespel

Quote

gamespel schreef:

Heb contact gehad met de helpdesk en eerst moest ik de tijd noteren dat de Entone vast loopt, maar heb na een aantal uurtjes weer terug gebeld met de mededeling dat de plank waar de Entone op staat stond te roosteren zo warm was hij.... en hij stond de hele tijd uit...
Ik zou nu binnen 5 werkdagen gebeld worden, ben benieuwd.


En we zijn de 5 werkdagen al weer voorbij ZONDER OOK MAAR EEN TELEFOONTJE VAN CAIWAY gehad te hebben!!!!

Morgen maar eens langs in de Caiway slop ... eh bedoel shop
 
wimanena
klacht ingediend over de entone 400 via de mail nu een week later nog niks gehoord typisch caiway
 
gamespel
Ben nog niet geweest naar de Caiwayshop, maar krijg net een nieuwe afstandsbediening van Caiway via de post. Kan ik daarmee het stroomverbruik verminderen?

Deze vraag ga ik straks stellen in de shop :-)
 
gamespel
Zo inmiddels in de shop geweest en ze hebben de Entone ingenomen (onder defect). Als het mee zit krijg ik dinsdag een nieuwe via de post.
 
Adios
Dus ze laten je gewoon een paar dagen zonder zitten? Waarom geven ze er niet gelijk eentje mee in de Caiwayshop?

Lijkt mij het meest klantvriendelijk.
 
gamespel

Quote

4K schreef:

Dus ze laten je gewoon een paar dagen zonder zitten? Waarom geven ze er niet gelijk eentje mee in de Caiwayshop?

Lijkt mij het meest klantvriendelijk.


Volgens de medewerkster hadden ze daar geen Entone's op voorraad staan.
 
Adios
Wat raar toch allemaal. Als je een UPC winkel binnenloopt struikel je over de Horizonboxen en Caiway heeft geen Entone boxen in zijn winkel staan voor de klanten.

Daar is slecht over nagedacht in Naaldwijk !
 
Caiway Webcare

Quote

wimanena schreef:

klacht ingediend over de entone 400 via de mail nu een week later nog niks gehoord typisch caiway


Beste wimanena,

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? Heb je ook een ontvangstbevestiging met een M-nummer ontvangen? Ook deze ontvangen we graag.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
gamespel

Quote

wimanena schreef:

klacht ingediend over de entone 400 via de mail nu een week later nog niks gehoord typisch caiway


Dat is een van de redenen dat ik zelf naar de Caiwayshop ben gegaan...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'entone 515', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie