obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Linksys EA6500
John
Kwam op het forum toch meerdere keren de EA6500 tegen als een van de betere routers. Heb er dus ook aangeschaft. Ben niet helemaal tevreden helaas.
Instellen en beheren is prima maar het bereik en de snelheid krijg ik maar niet goed. Woon in een oud huis dus geen beton. Mijn Zyxel modem van Telfort doet het prima tot op de zolder. De EA6500 valt in dezelfde kamer al terug naar maar 75%. Daarnaast is de snelheid ook niet al te best. Heeft iemand suggesties voor verbeteringen?
 
Leonardus
Ik heb ook iets dergelijks aan de hand, heb je misschien laminaat met zo'n isolerende laag (waar aluminiumfolie omheen zit) er onder liggen, dit heeft een behoorlijke demping als gevolg! Let er ook op dat je buren niet het zelfde wifi kanaal gebruiken.

Succes,
Leo
 
John
Hallo Leo,
Nu ik heb geen laminaat of andere vloerbedekking met een storende factor. Mijn Zyxel modem/router van drie jaar oud heeft geen problemen om het gehele huis te bedienen. Ik ga verder zoeken.
 
Adios
Ik heb zelf ook deze router, maar helaas staat hij niet zo goed bekend in recenties de laatste tijd.


Ligt dus aan je router denk ik
 
John
Ik denk het inderdaad ook. Bereik loopt terug, snelheid is zeer wisselend en loopt terug, nu ook problemen met DNS. Leverancier gebeld hij gaat terug voor reparatie of hopelijk omruiling voor een andere router (ander model).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Linksys EA6500', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Cisco EA6500 router CaiWay/Delta Glasvezel modem : 4 22 jun 2013
Instellingen Linksys E2000 CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 7 12 jun 2013
hulp nodig met Linksys WAG54G2 Eigen netwerk : 5 04 apr 2013
Ernstig gat breekt Linksys-routers wijd open CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 15 jan 2013
Advertentie