Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
Linksys EA6500
|
|
John |
Geplaatst op 03 November 2013, 08:38
|
Activiteit » s-Gravenzande » 2691RB Berichten: 8 Lid sinds: 15 Sep 2013 |
Kwam op het forum toch meerdere keren de EA6500 tegen als een van de betere routers. Heb er dus ook aangeschaft. Ben niet helemaal tevreden helaas. Instellen en beheren is prima maar het bereik en de snelheid krijg ik maar niet goed. Woon in een oud huis dus geen beton. Mijn Zyxel modem van Telfort doet het prima tot op de zolder. De EA6500 valt in dezelfde kamer al terug naar maar 75%. Daarnaast is de snelheid ook niet al te best. Heeft iemand suggesties voor verbeteringen? |
|
|
Leonardus |
Geplaatst op 03 November 2013, 11:10
|
Activiteit » Wateringse Veld » 2548GX » Internet + Telefonie » Linksys / Cisco EA3500 » Entone IPTV Berichten: 9 Lid sinds: 09 Jan 2011 |
Ik heb ook iets dergelijks aan de hand, heb je misschien laminaat met zo'n isolerende laag (waar aluminiumfolie omheen zit) er onder liggen, dit heeft een behoorlijke demping als gevolg! Let er ook op dat je buren niet het zelfde wifi kanaal gebruiken. Succes, Leo |
|
|
John |
Geplaatst op 05 November 2013, 12:35
|
Hallo Leo, Nu ik heb geen laminaat of andere vloerbedekking met een storende factor. Mijn Zyxel modem/router van drie jaar oud heeft geen problemen om het gehele huis te bedienen. Ik ga verder zoeken. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 07 November 2013, 17:55
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik heb zelf ook deze router, maar helaas staat hij niet zo goed bekend in recenties de laatste tijd. Ligt dus aan je router denk ik |
|
|
John |
Geplaatst op 07 November 2013, 19:50
|
Ik denk het inderdaad ook. Bereik loopt terug, snelheid is zeer wisselend en loopt terug, nu ook problemen met DNS. Leverancier gebeld hij gaat terug voor reparatie of hopelijk omruiling voor een andere router (ander model). |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Linksys EA6500', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Problemen Cisco EA6500 router | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 4 | 22 Jun 2013 |
Instellingen Linksys E2000 | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 7 | 12 Jun 2013 |
hulp nodig met Linksys WAG54G2 | Eigen netwerk | : 5 | 04 Apr 2013 |
Ernstig gat breekt Linksys-routers wijd open | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 15 Jan 2013 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie