obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel de Kwakel
markmart
Ik ben tot zover dik tevreden over het G400 pakket, maar je merkt wel met dit soort snelheden dat je computer ook in goede vorm moet zijn, bij mijn server haalde ik maar de helft van de snelheid, maar na de netwerk kaart opnieuw geïnstalleerd te hebben met de nieuwste drivers haald ik wel de 400, maar nu zie je wel weer dat de processor de bottleneck is, staat tijdens de test op 98%.
En mijn andere pc was de snelheid iets grillig en na het verwijderen van enkele mogelijk storende programmaatjes kreeg ik een mooie vlakke lijn.
Ik denk wel dat voor de meeste doorsnee mensen die gewoon snel internet willen hebben is G200 meestal wel voldoende en zal G400 snel overkill zijn, alhoewel het wel fijn is dat je genoeg bandbreedte over heb als je een keer wat aan het binnenhalen bent.
De multiscreen apps werken ook leuk, jammer dat het zender aanbod beperkt is, maar over het algemeen zijn dit toch de zenders die wij kijken.
Al met al dik tevreden tot nu toe.
Is er trouwens iemand bekend met de fair use polici ten opzichte van het G400 pakket, hoe gek mag je het maken voor je een waarschuwing krijg?
Gewijzigd door markmart op 02 juli 2014, 10:47
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel de Kwakel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie