obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel de Kwakel
willempie
bestelling geplaatst, we gaan het zien !
 
markmart
Zijn er al mensen uit Uithoorn of De Kwakel die al iets hebben vernomen van Caiway over hun aansluiting aan het glasvezel netwerk?
Als half juni de oplevering begint dan verwacht ik ergens volgende week of de week er op wel een brief van Caiway.
Ja ja ik ben ongeduldig Helpless
 
willempie
niets gehoord en ik ben ook ongeduldig
 
Dave
Ik heb vandaag een telefoontje gekregen dat ik over 3 weken de spullen opgestuurd krijg!
 
willempie
welke postcode zit je ?
 
Dave
1424. Dit is een topic voor De Kwakel toch? ;-)
 
markmart
Maar wat is de reden dat ze jou dat speciaal voor gaan bellen?
 
willempie
Klopt topic de kwakel, maar de kwakel is groot he Grin wanneer had je besteld ?
 
Dave
Besteld in oktober 2013, werd waarschijnlijk gebeld omdat ik eerder had gebeld met de vraag wanneer het opgeleverd gaat worden. Nu kreeg ik de vraag of ik het oude Alles-in-1 Glas Standaard abonnement wil houden of dat ik over wil stappen op het nieuwe G200 abonnement. Daar word ik vanavond over teruggebeld.
Gewijzigd door Dave op 11 juni 2014, 17:31
 
willempie
Ahh ok, ik heb onlangs pas besteld omdat ik altijd de indruk kreeg dat het bestel formulier voor nieuwe klanten was.
Over drie weken, dan wordt het toch Juli …. maar nu wel iets concreets dan, ben benieuwd wanneer ik iets hoor.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel de Kwakel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie