obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel de Kwakel
2fast4u
bij ons is de glasvezel gelegd sinds maart! Maar moest nog alles gecontroleerd worden is niet zo als ze bij jou binnen glasvezel brengen dat je er ook meten op kan.. er zijn ook andere huizen en de centrales overal dus dat duurt even.. En ik hoorde ook dat de hele wijken in een keer aangesloten moet worden en niet ieder zelf is niet adsl. Staat voor mijn postcode dat Medio Juni is gebeld naar Caiyway word Juli. 6581AR te Malden. Terwijl de Gemeente als enigste in Nederland zelf voor glasvezel betaald om te legen toch zitten we vast aan caiway een jaar daarna is vrij kiezen! Maar ja 400/400 en tv en VoIP voor 62.50 euro! Kom je nergens goedkoper. Dus ik denk ik wacht en kijk hoe het ermee gaat.
 
markmart
Goed nieuws voor Uithoorn en De Kwakel, de levering van glasvezel begint zoals de advertentie al had gemeld inderdaad in juni, dit staat ook inmiddels op de Caiway site vermeld.
Ik hoor graag hier als mensen al schrijven hierover hebben ontvangen van Caiway.
 
willempie
Het is veranderd van medio Juli naar medio Juni, echter binnen mijn caiway omgeving kan het nog steeds niet veranderd worden.
 
markmart
Dat lukt mij ook logisch, dat gebeurd pas als je hele abonnement is omgezet.
 
willempie
Niet echt, je moet toch de mogelijkheid hebben om je abo te veranderen …. of dan gewoon het bestellen formulier invullen en dan maar hopen dat ze door hebben dat je al een abo hebt dat je om wilt zetten.
 
markmart

Quote

willeme schreef:

Niet echt, je moet toch de mogelijkheid hebben om je abo te veranderen …. of dan gewoon het bestellen formulier invullen en dan maar hopen dat ze door hebben dat je al een abo hebt dat je om wilt zetten.


Bijna precies zoals je het zegt, gewoon de aanvraag invullen en dan zie je vanzelf wel dat je kan invullen dat je een bestaande klant bent, de rest wijst zich vanzelf.
 
willempie
En dat heb jij (ook al) gedaan ?
 
markmart
Ja al maanden terug, maar ik heb het pas wel laten omzetten naar het G400 abonnement, omdat ik dat een betere prijs vindt, de rest gebruik ik toch niet echt.
 
willempie
Ohh, ok heb je al een definitieve bevestiging wanneer eea gaat werken
 
markmart
Nee, alleen bevestiging van de aanvraag, voor de rest kan ik alleen maar hopen binnenkort bericht te ontvangen dat ze mijn aanvraag aan het verwerken zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel de Kwakel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie