obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel de Kwakel
willempie
Het had wat voeten in de aarde maar afgelopen vrijdag is de vezel naar binnen gebracht, maar volgens de 'lasser' wordt er pas begin voorjaar diensten geleverd, zou toch wel leuk zijn als dat wat eerder kan …..
 
Adios
Doen ze ook heel de Vuurlijn verglazen in de Kwakel ? Ik heb daar namelijk familie wonen.
 
rayblo
Wat ik zover gelezen heb wel ze gaan dat hele gebeid aanpakken.
Misschien ook even kijken bij CIF site?
 
willempie
er werd druk gelast van de week langs de vuurlijn, dus ik neem aan van wel ;-)
 
markmart
Volgens de status informatie op de Caiway site kan je pas tegen de zomer glasvezel verwachten, helaas dus nog even geduld hebben.
Hier in 1423 lopen ze trouwens volgens mij iets achter, ze zouden deze week volgens de planning in onze straat de kabels binnen brengen maar nog niemand gezien.
 
markmart
Op het blog van de Glasvezelweken is vorige week neer gezet dat in Uithoorn en De Kwakel de finish in zicht komt, zou dat dan ook betekenen dat ze al snel gaan beginnen met het glasvezel actief te maken?
Hoe verliep dit in andere plaatsen?
Gewijzigd door markmart op 11 maart 2014, 10:14
 
willempie
Volgens http://www.glasvezelweken.nl/uithoorn/blog.php

Quote

Wanneer heel Uithoorn is aangesloten, meldt één van de providers zich vanzelf bij u om eventueel een abonnement met u af te sluiten voor de glasvezelverbinding…


Suggereert dat, dat we behalve CAIWAY ook voor een andere provider kunnen kiezen ?

EDIT: Caiway.NL geeft medio Juni aan als je bekijkt welke diensten ze kunnen leveren op je postcode
 
Adios
Ze bedoelen met de andere provider Cbizz. Dat is het zusje van Caiway.

Het blijft dus "all in the family" .
 
willempie
yeah dat was gewoon "too good to be true"
 
markmart
Ik weet niet welke postcode jij gebruikt maar op 1423 geeft hij nog steeds zomer 2014 aan, en dat is voor mij een ruim begrip, dus nog even geduld hebben dus.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel de Kwakel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie