obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
glasvezel schiedam wat moet ik verwachten
vinny194
ik heb zojuist de brief binnen gehad over de glasvezel aanleg in Schiedam, Nu heb ik wat vragen hierover.

Moet ik nieuwe digitale decoders kopen voor mijn tv of kan ik gewoon mijn huidige Humax 5050C blijven gebruiken,
of komt er een kastje dat het glasveel signaal omzet naar COAX.(zo ja moet ik dan kabels gaan trekken).

word er na de aanleg van glasvezel het internet abonnement vanzelf veranderd (zit hier nog kosten aan)?

Mijn oma heeft alleen een TV abonnement, word hier ook automatisch glasvezel gelegd?

MVG,

Vincent Molenaar.
 
Adios
Je kan gewoon je huidige DVB-C ontvangers gebruiken zoals de Humax 5050C. Je blijft dan gewoon via de coaxkabel kijken.

Als je echter het pakket van 50 euro neemt, zit er een IPTV ontvanger bij. Deze ontvanger sluit je niet aan op de coaxkabel maar op een UTP kabel welke verbonden is met het glasvezelmodem.

Ook bij jouw oma wordt er een glasvezelaansluiting gemaakt in haar huis.
Ze hoeft er geen gebruik van te maken. De aanleg is gratis voor iedere Caiwayklant.

Als je oma alleen televisie kijkt, kan ze denk ik geeneens een abonnement nemen om alleen tv te kijken via de glasvezel. Althans nu niet.
 
vinny194
bedankt voor je snelle reactie.

ik weet nu genoeg
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'glasvezel schiedam wat moet ik verwachten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie