obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
geen harddisk in Amulet Media Hub??
rinusF
Ik heb gisteren mijn glasvezelpakket aangesloten.
Bij het pakket zit een Amulet Media Hub waarvan de afstandbediening ontbrak. Gelukkig was het zaterdag en kon ik een nieuwe afstandbeding bij de caiwaywinkel in Naaldwijk ophalen. Bij het uitpakken van de media hub was mij opgevallen dat de sleuf waar een harddisk in kan leeg was. Bij navraag bij de winkel zei de dame dat dit in orde was en dat dit voor een éxtra harddisk was, intern zou ergens 320 (oid) Gig zitten. Ik twijfelde aan haar antwoord maar ok.
Thuis aangekomen blijkt na installatie dat geen enkele opname functie werkt. Het apparaat reageert simpelweg niet als ik iets met opnemen probeer.
Kan het zijn dat ik naast het ontbreken van de afstandbediening een exemplaar zonder harddisk heb ontvangen? Of is deze sleuf wel voor een aanvullende harddisk en zit de primaire harddisk ergens onzichtbaar intern ingebouwd.

Normaliter zou ik nog even de helpdesk bellen maar die is dicht op zondag. Misschien dat iemand hier een antwoord heeft...

Dank en groeten,
Marijn
 
Adios
Heb je de Entone 515 of de 400 ?
 
rinusF
Ik denk de 515 (althans... er staat 510/560 series op het foldertje...)
 
Rood
Ik denk dat er iets misgegaan is want in die sleuf hoort toch echt de harde schijf te zitten. Misschien kan je even contact opnemen met Caiway?
 
Adios
Het zou mij niet verbazen als Caiway zegt, koop zelf maar een harde schijf en veel plezier ermee.
 
Caiway Webcare

Quote

rinusF schreef:

Ik heb gisteren mijn glasvezelpakket aangesloten.
Bij het pakket zit een Amulet Media Hub waarvan de afstandbediening ontbrak. Gelukkig was het zaterdag en kon ik een nieuwe afstandbeding bij de caiwaywinkel in Naaldwijk ophalen. Bij het uitpakken van de media hub was mij opgevallen dat de sleuf waar een harddisk in kan leeg was. Bij navraag bij de winkel zei de dame dat dit in orde was en dat dit voor een éxtra harddisk was, intern zou ergens 320 (oid) Gig zitten. Ik twijfelde aan haar antwoord maar ok.
Thuis aangekomen blijkt na installatie dat geen enkele opname functie werkt. Het apparaat reageert simpelweg niet als ik iets met opnemen probeer.
Kan het zijn dat ik naast het ontbreken van de afstandbediening een exemplaar zonder harddisk heb ontvangen? Of is deze sleuf wel voor een aanvullende harddisk en zit de primaire harddisk ergens onzichtbaar intern ingebouwd.

Normaliter zou ik nog even de helpdesk bellen maar die is dicht op zondag. Misschien dat iemand hier een antwoord heeft...

Dank en groeten,
Marijn


Beste Marijn,

We willen graag contact met je. Kan je via een DM je adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Caiway Webcare
Beste Marijn,

Inmiddels is de correcte Entone bij je geleverd.

Kan je dit bevestigen?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
rinusF
Hallo Harma,
hij is ontvangen en alles werkt zoals het zou moeten.
Dank voor de service!

Met vriendelijke groeten,
Marijn
 
northernstar
Heb vandaag de entone 515 ontvangen, maar kan er ook niet mee opnemen!? Al van alles geprobeerd! Hoe zit dat?
Kan ook niet formatteren of niks.

Help aub. Was net zo blij dat deze een stuk sneller en soepeler werkt als de "oude" die constant vast loopt en steeds trager werd.
 
rayblo

Quote

northernstar schreef:

Heb vandaag de entone 515 ontvangen, maar kan er ook niet mee opnemen!? Al van alles geprobeerd! Hoe zit dat?
Kan ook niet formatteren of niks.

Help aub. Was net zo blij dat deze een stuk sneller en soepeler werkt als de "oude" die constant vast loopt en steeds trager werd.


Zit er wel een HDD in? Was bij iemand anders ook niet het geval
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen harddisk in Amulet Media Hub??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie