obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
Storing analoge radio is weer terug
T0M@
Na een tijdje verlost te zijn geweest van de ergerlijke storingsgeluiden op vooral radio 4 zijn deze weer terug.Cry
Shock
Ik dacht weer eens ontspannen te kunnen genieten van zondagmiddagconcert maar helaas....
Weer de scherpe kners-kras en plopgeluiden die het luistergenot onmogelijk maken.
Helaas heb ik niet de beschikking over de mogelijkheid over te schakelen op digitale ontvangst dus ben ik afhankelijk van de ontvangst van analoge radio van Caiway.

De vorige keer heb ik als reactie op mijn klacht inadequate reacties van Caiway gekregen maar omdat de hele procedure zoveel tijd in beslag nam was op een gegeven moment de storing weer voorbij zonder dat ik het gevoel had gekregen dat ze bij Caiway mijn klacht serieus hadden genomen.
Ik ben benieuwd naar andere reacties en ervaringen met betrekkingtot deze hinderlijke en steeds terugkerende storingen

Tom
 
T0M@
Welnu.

De storing is weer weg.
Ik hoop nu definitief.
Ik luister nog wel met wantrouwen.
Zo had ik gisteravond plotseling weer een vreemde ruis op radio 4, net of het signaal niet goed afgestemd was, maar dit heeft zich niet herhaald tot nu toe.
We zullen zien of de storing nu definitief is verholpen.
 
jj1987
Naar mijn mening testen ze niet goed voordat ze beweren of iets opgelost is ja of de nee.
 
jj1987
Hier ook in Ambacht op Q-music een irritant digitaal storingsgeknetter op de analoge radiozender Q-music!
 
Caiway Webcare

Quote

jj1987 schreef:

Hier ook in Ambacht op Q-music een irritant digitaal storingsgeknetter op de analoge radiozender Q-music!



Beste 'jj1987',

De storing is bij ons bekend.

Ik heb je aan deze melding gekoppelt. Je ontvangt een e-mail wanneer de storing is verholpen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
T0M@
Heb je de storing alleen op Qmusic of ook op andere zenders?
Hier waren het vooral de publieke zenders radio 1 2 en vooral op 4 duidelijk hoorbaar.
Je hebt in elk geval snel een erkenning van het probleem .
Daar was in mijn geval langere tijd voor nodig.Smile
 
Adios
Met DAB heb je nergens last van.
 
jj1987
Ik weet t 4KSmile alleen dan moet je eerst een radio kopen die dat kan. En aangezien ik een mooie b&w set heb staan. Ook een losse tuner is of duur of noet te krijgen in DAB.
En dan zit je dus weer met een extra kastje. Caiway moet gewoon zorgen dat ik krijg waarvoor ik betaal.
@TOM@ ik heb allee plat gemaild en getwitterd!
Alleen erkennen ze hun probleem. Maar wanneer t opgelost wordt?
Laat het nu net de ene zender zijn die ik altijd luister!
Het typische is wel, dat ze de storing erkennen god zij gedankt, en ik niet eerst het hele huisinstallatie verhaal moet doorlopen, maar ze niets op hun site vermelden. Wel de werkzaamheden niet de storingen Helpless
Hier betreft het alleen q-music.
 
jj1987
Trouwens mijn vraag mbt het aanbod hier in Ambacht was nog steeds niet beantwoord.
De vraag zou wel meegenomen worden. Na 2 weken nog eens gemaild.

Beste jj1987

Hartelijk dank voor je reactie.

Ik heb je vraag inderdaad uitgezet. Er zijn op dit moment geen voornemens om het analoge radioaanbod aan te passen en gelijk te trekken met het aanbod in regulier Caiway gebied.

Je melding om de storing op onze site te plaatsen koppel ik terug naar desbetreffende afdeling.

Dankjewel voor je feedback.

Met vriendelijke groet,
Caiway

Jammer dat je er dus zelf weer achteraan moet en ze dus geen uitleg geven waarom???
Is hetzelfde als je een appeltaart haalt en betaald en je eenmaal thuisgekomen een slagroomtaart weg zit te schranzen. Gewoon dus iets aanbieden en een compleet ander aanbod krijgen. Beetje vaag! Wel tig zenders bij overname doorgeven maar aan dat pruttelende fm gedeelte niets doen.Mad
 
T0M@
@jj1987
Sluit je maar aan bij de rij over klachten over de communicatie van Caiway.

Voor een bedrijf dat handelt in een massacommunicatie middelen zijn ze er naar mijn bescheiden mening erg slecht in.
Tot stampvoeten toe heb ik geprobeerd ze duidelijk te maken dat het probleem bij de storing niet bij mij lag maar het was als praten tegen een muur.

Wel is uiteindelijk de storing weggebleven maar ik weet tot op heden niet zeker of het door Caiway opgelost is of dat het gewoon spontaan weer even verdwenen is.
Ik heb er nooit meer iets over gehoord.
Ik heb alleen de mij opgedrongen monteur maar afgemeld want de storing was er niet meer.
Als ik dat niet had gedaan was hij natuurlijk voor niets ekomen en .. tsja dan had ik natuurlijk een rekening gekregen, ben ik bang.

Maar zoals ik al schreef we wachten het wel weer af en gan de strijd wel weer aan als ht probleem zich weer voordoet.

Ondertussen wens ik je sterkteThumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing analoge radio is weer terug', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Dolby is terug! Interactieve TV, Pay Per Event : 2 20 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
TV5 weer terug in het basispakket! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 23 jan 2023
Advertentie