obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
afstandsbediening entone
tpkriek
soms werkt de afstandsbediening goed maar het komt ook regelmatig voor dat sommige knoppen echt niet werken!
hebben meer mensen daar last van?

tpkriek
 
Tonv58
Je moet recht voor het apparaat zitten en goed richten. Als je de nieuwste firmware er op hebt zitten is dat al minder.
 
maanmist
Echt een slecht ding. Van de week een programma opgenomen. Netjes gestopt bleek dat hij 24 uur later nog aan het opnemen was. Soms klik je op een kanaal en dat gaat het geluid uit enz
 
Adios
Tjonge wat erg! Dit kan je een klant toch niet aandoen Caiway ?
 
maanmist
Entone kan echt nog niet tippen aan de Humax.
Met de Humax kon je zelfs opgenomen programma`s nog van ondertiteling voorzien. Een stukje terugspoelen was een fluitje van een cent. Bij de Entone moet je eerst pauzeren voordat je een stukje terug kan spoelen.
Zappen ging veel vloeiender. Afstandsbediening was gewoon een robuust ding niet zo`n slap apparaatje en zo is er nog wel het een en ander op te noemen.
Gelukkig wordt het apparaat niet meer zo warm als in het begin.
 
maanmist
Ik wil weleens een paar seconden terugspoelen omdat ik bv iets niet goed verstaan heb of gewoon iets snel terug wil zien. Dat gaat dan erg omslachtig bij de Entone.
 
Adios
Juist, en dat omslachtige werkt dus niet. Weer extra irritatie bij de klant!
Ik weet wel dat dit niet alleen bij Caiway voorkomt, want de Horizonbox van UPC is ook omslachtig in bediening maar die krijgt landelijke aandacht van de consumentebond en coax.

Caiway solt al jaren met zijn klanten en zet ze het ene na het andere inferieure slecht werkende product op de markt en toch ontspringt Caiway steeds de dans van media aandacht.

Het schandalige is vervolgens dat Caiway misbruik maakt op grote schaal van het feit dat ze media aandacht niet krijgt en gaat rustig door met het uitstorten van drama's over haar klanten.
Gewijzigd door Adios op 06 oktober 2013, 14:25
 
Rood

Quote

robert038 schreef:

Quote

maanmist schreef:
Bij de Entone moet je eerst pauzeren voordat je een stukje terug kan spoelen..


Dat ga je niet menen. Wil je zeggen dat je niet bv per 5 a 10 minuten vooruit/ achter kunt drukken.


Ehh, dat kan dus wel.
Op mijn Entone werk dit gewoon hoor, als ik op een kanaal kom wat ik ga kijken en ik denk dat ik later ga terugspoelen druk ik gewoon 2 X op play/pauze en daarna kan ik op elk moment naar de WC :-)Wait
 
maanmist
Ja dat kan ik ook.
Maar op het moment dat je zit te kijken en direct terug wilt spoelen moet je eerst pauzeren en dan kan je pas terugspoelen.
 
cawul
Sinds enkele dagen heb ik een Entone 465 (volgens de sticker 23-07-2013).
Ofschoon ik 'm ietwat aan de kleine kant vind, werkt hij prima, eerlijk is eerlijk.
Tot nu toe dan.

Wat ik wel onhandig vind, is wel het openen van het batterij-gedeelte:
je hebt totaal geen grip er zit geen uitsparing, er zijn geen ribbeltjes, niks.
Het zit stevig dicht. Het openen is echt moeizaam.

Je hebt haast zo'n kleine schroevendraaier nodig, zie pijltje.

Zoƫven, voor de zoveelste keer geprobeerd en met veel moeite weten te openen.
Belachelijk.

Maar okay, buiten dat... (je maakt 'm uiteindelijk ook maar 1x in de zoveel tijd open)
je hebt 2x CR2032 knopcel batterijen nodig.
Die kosten vlug zo'n 4 euro per stuk, dus even wisselen, 8 euro.
Gezien de verzendkosten koop je die dingen in de winkel. Maar of de Hema ze heeft..?
Anders naar Dixons 5 euro per stuk ..
Bij een 'normale' afstandsbediening gaan meestal de veel goedkopere AA of AAA batterijen.

Volgens mij werkt de Entone remote (URC4) gewoon op 2 AA batterijen, klaar.
http://www.entone.com/assets/File/Reference_Guides/URC4%20EMEA%20Remote%20Control%20Guide%20v2_2.pdf


Overigens ..
Op http://www.cr2032-knoopcel.nl/ staat een aardige test.
Volgens de reclame houdt Duracell ons voor dat hun batterijen de langste levensduur hebben, maar in die test hadden de Duracells de kortste levensduur...
Het merk met de langste levensduur: GP
Het merk met de kortste levensduur: Duracell
Volgorde GP - Varta - Kinetic - Panasonic - Duracell

Enfin ..

316y nc94 - upbt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afstandsbediening entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Afstandsbediening. Algemeen : 2 16 mrt 2023
Anino aria 7x afstandsbediening Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 01 feb 2022
Av knop afstandsbediening Hardware instellingen : 4 29 jul 2021
Entone510 bedienen met Sony afstandsbediening CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 22 nov 2020
Afstandsbediening Amino Model 7. Algemeen : 1 06 jul 2020
Advertentie