obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Gecodeerd kanaal
Hano
Ik heb in Gouda regelmatig "gecodeerd kanaal" op Eurosport, Nat Geo en Travel Chanel en dergelijke. Moet ik weer bellen (vele bellers voor je) en wordt er weer iets gereset. Het is voor mij onbegrijpelijk, dat hier niets aan te doen is? Na mijn vakantie moet ik meestal ook laten resetten, want dan zijn er kanalen "weg".
Hebben meer personen hier last van?
 
Adios
Gebruik je wel een smartcard en CI module ?
 
Hano

Quote

4K schreef:

Gebruik je wel een smartcard en CI module ?

Ja, Ik heb er drie en gebruik die al jaren. Ik vind het raar, dat er zomaar kanalen worden geblokkeerd.
 
Tonv58
Je kunt ook zelf al je smartcards resetten via 'mijncaiway.nl'

Ga naar 'MY TV', daarna in het linker menu 'reset smartcards' en dan kun je ze een voor een resetten.

Hoef je Caiway niet voor te bellen, hoef je niet een half uur of langer in de wacht.

Er is mij door helpdesk verteld dat smartcards automatisch op inactief worden gezet als ze 3 weken niet worden gebruikt. Waarom dat wisten ze niet.
 
Hano
Bedankt voor de tip. Werkt prima!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gecodeerd kanaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Caiway informatie kanaal 23 TV's met ingebouwde Tuners : 7 10 sep 2017
Krijg melding e37-32 kanaal zwart Digitale radio of televisie storing : 17 23 okt 2016
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway) Welke zender wil je er nog bij hebben? : 421 27 jun 2016
Tv gaat niet automatisch naar HDMI kanaal bij aanzetten Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 13 25 okt 2014
Advertentie