obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing in Goverwelle
Herdervriend
Beste,

Sinds de maand September ben ik abonnee bij Caiway. Sindsdien heb ik gezeik met het internet.

Eerst had ik een week lang geen internet omdat er (dat blijkt uiteindelijk) in het nabijgelegen kast van deze provider de kabel niet goed verbonden zat.
(Rekam heeft dit probleem opgelost, volgende dag hadden we eindelijk na een week wachten weer goed werkend internet, maar niet voor lang helaas)

En op dit moment valt continu t internet uit zodra ik iets upload of download. Ik mag wel gamen, surfen. Maar zodra ik iets download of upload. Crash.
Meestal zijn deze crashes ongeveer 2 minuten durende nadat ik hetgeen wat ik downloadde/uploadde gestopt heb. Bizar verhaal, snap er niks van.

Na ongeveer weken achter elkaar Caiway lastig te vallen via Twitter (Ik ga niet bellen). Gaven ze het EINDELIJK toe. Er is een storing in Goverwelle.
Volgens hen zou dit enkele weken duren voor het probleem opgelost zal zijn. Ondertussen lijkt het met de seconde erger te worden.

Sorry als dit niet t juiste forum is. Maar ik dacht aangezien je hier storingen kon melden, doe ik dit even, zodat medegebruikers t ook weten.

M.v.g. Herdervriend
 
Adios
Je kan beter een klacht plaatsen op het klachtenforum van de consumentenbond.

Hier heeft de webcare van Caiway het ook al opgegeven.

Veel vragen hier door mensen gesteld, zelden of nooit antwoord van Caiway.

Van alle dienstenaanbieders waar ik mee te maken heb, ken ik er geen die zo onfatsoelijk met zijn klanten omgaat als Caiway.

Ik vind het jammer dat ik dit moet zeggen, maar het is zo.
 
Herdervriend
Ondertussen UPDATE.

Caiway heeft gisteren weer gereageerd op de tich tweets die ik geplaatst heb.

Ineens zeggen ze dat de storing al is opgelost. Echter heb ik nog steeds t zelfde probleem, een die zij niet herkennen. Dus, na mijn mail gegeven te hebben, stuurde ze me een mail met wat ze van plan zijn:

Voor iets van 60 euro komen ze langs om te meten (direct via de modem). Volgens HEN lig het namelijk, zoals ze al jaren zeggen, aan ONS. Ze beweren dat t nu de router is die problemen veroorzaakt (vorige provider hadden we dezelfde router en NOOIT problemen). Goed, als de problemen aan ONS liggen, dus aan die router of iets anders in huis, dan mogen we die volle som betalen. Zo niet hoeven we niks te betalen.

Goed, ik heb dit aanbod afgeslagen, mede omdat mijn ouders het simpelweg niet willen.

Maar, dis al de 4de keer dat ze dan langskomen als ik ja had gezegd en nog steeds hebben we gezeik. Ik bedoel, we hebben fucking al meer betaald aan bellen en de monteur dan 3 maanden abonnee zijn. (We zijn amper 1 maand pas abonnee). Ik vind t ronduit belachelijk.

Ondertussen kan ik nog steeds niks uploaden/downloaden.
 
Adios
Ik vind het echt schandalig zoals Caiway jou behandelt. Vul de providermonitor in van de consumentenbond en vul hem naar waarheid in.
 
Herdervriend
Nou na weer een aantal mails kunnen ze me niet meer helpen. Ik moet dus hun aanbod accepteren of zelf proberen internet te testen zonder de router, want dan kunnen we namelijk pas t bewijs tonen dat t niet daar aan ligt. Dus simpelweg meer hulp ga ik niet van ze krijgen. En bij Versatel had ik nergens last van qua down/uploaden met dezelfde router.
 
Adios
Ik heb ook een vriendin wonen in Bloemendaal. Ook daar het antieke rijgsysteem.
Maar Rekam heeft niet voor niks van alle kabelaars het laagste aansluitpercentage. Dat komt door hun in grote delen van Gouda zeer verouderde coaxnetwerk. De klanten blijven maar weglopen daar.

http://www.digitalekabeltelevisie.nl/...weer.shtml

Wel heb ik geen ontvangstproblemen doordat ik zeer goede coaxkabel en schoentjes gebruik.

Ik hoop voor jullie dat de Rekam snel glasvezel gaat aanleggen in jullie wijk.
Gewijzigd door Adios op 24 oktober 2013, 19:21
 
Adios
Koka 125 digital coaxkabel en Cabelcon voor de schoentjes schoentjes

http://www.cabelcon.dk/product/75ohm/compress/iec/iec.htm
 
Herdervriend
Ondertussen 2 maanden later. En ondertussen heb ik geen reet meer aan me familie, zij geven de schuld aan mijn computer, waar niks mis mee is. Dus ze weigeren mij de toestemming te verlenen om n Rekam/Caiway monteur in te huren...(Ja woon nog thuis he)...Goed. Elke keer zegt Caiway weer dat de verbinding goed is. Maar bij t minste en geringste vliegt die eruit. Maar de modem en router lijken t gewoon nog steeds te doen, alle lampjes staan op groen dus. Heel frustrerend. Soms helpt t wel om me modem te resetten, dan is internet weer supersnel en werkende, ma na 1 dag is alles weer zoals tevoren. Word het ZO zat.
 
Adios
Is het televisiesignaal wel goed in jullie huis?
 
Herdervriend
4K: Televisiesignaal is perfect hier thuis...Al duurde dat ook ruim anderhalf maand voor dat dat zo was...Bleek problemen te zijn met een versterker, maar sinds die vernieuwd is is t perfect hier. Al doet de HDTV beneden nog weleens raar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing in Goverwelle', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie