obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
uitval verbinding met vuze/transmission
Hans67
Hoi, Ik heb een probleem met het wegvallen van mijn internetverbinding met gebruik van torrent programma's als vuze en transmission op mijn Mac.
Wanneer een van deze aanstaat valt mijn verbinding na een paar minuten, soms na een kwartier of een uur weg, met "normaal" internetten heb ik nergens last van.
Het probleem is weer op te lossen door mijn Airport Express uit het stopcontact te halen en weer in te pluggen, het contoleledje op de airport blijft overigens gewoon groen.
Mijn kabelmodem is volgens mij een docsis? er staat geen merk op (hij is blauw/grijs) Smile
Misschien heb ik een poort niet goed staan of zo, maar daar snap ik niet zo veel van........Frown

Gr. Hans
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'uitval verbinding met vuze/transmission', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Verbinding valt telkens weg CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 01 mei 2022
Instabiele verbinding CaiWay/Delta Glasvezel modem : 1 06 mei 2021
Advertentie