obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
CI+ CAM
frans69
Glasvezel pakket geinstalleerd, dit ging zonder problemen en werkte direct, nu wil ik mijn huidige CI+ module gebruiken zodat ik maar 1 afstandbediening heb en de geleverde HD ontvanger niet gebruiken.

Nu kan ik werkelijkwaar nergens vinden, (zelfs op site van Caiway niet) hoe je dit nu aangesloten krijgt, iemand enig idee ?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Gr Frans
 
Adios
Je laat je televisieaansluiting gewoon zoals die was. Dus de coaxkabel laat je aangesloten op je televisie. Je Ci + module laat je gewoon zitten en je gebruikt gewoon de afstandsbediening van je televisie.

Niks moeilijks aan toch?
 
frans69
Zo was de situatie inderdaad totdat ik over ging op glasvezel, nu is de aansluiting via HD ontvanger/ UTP vanuit modem meterkast, beetje anders dus.
 
Adios
Heb je geen coaxkabel meer lopen naar je televisie ?
 
frans69
Nee, niet meer omdat deze analoog doorgeeft, en ik uiteraard van alle HD zenders gebruik wilt maken.
 
Adios
Ik begrijp jouw situatie nu wat beter. Je woont in Albrandswaard en daar heb je inderdaad geen vergelijkbaar aanbod op de coaxkabel.

Maar je kan met IPTV geen CI+ module gebruiken.

Gewoon de Entone aansluiten door middel van een HDMI kabel op je televisie.
Als de bijgeleverde afstandsbediening je niet bevalt kan je altijd een Logitech Harmony afstandsbediening aanschaffen en bedien je alles met één afstandsbediening.
 
frans69
Beste 4K,

Bedankt voor je reactie, duidelijk, alleen jammer dat ik nu dus weer zo'n lelijk kastje erbij hebt, maarja ik heb geen andere keus.
Afstandbediening is geen probleem wat kan huidige AB koppelen aan die van Entone.

Groet, Frans
 
Adios
Ik kan het digitale pakket wat jullie op de coaxkabel hebben nog goed voor de geest halen. Maar eens zal het ontvangststation in de Jan Steenstraat toch wel plat gaan !! Smile
 
2000usa
Aanvullende vraag: (newby op de gebruikersgroep, sorry als dit al gevraagd is):

Als ik overga op alles-in-een glas (Aalsmeer), behoud ik dan mijn aanvullende pakket op Coax?

Situatie:
Caiway TV via kabel, met Taste pakket (destijds besteld omdat dan de humax IRFox gratis was), en voor 1,50 per maand wat extra zenders.
2 televisie's, beneden via Humax iPVR-9200, boven via CI+Cam in Philips HD-TV.
1 smartcard, wordt gebruikt in de CI+CAM, eigenlijk alleen voor food network en Baby TV (laatste met name van belang voor de kleine).

Als ik nu op het zenderoverzicht kijk moet ik per maand 10,90 bovenop de pakketprijs gaan betalen, beetje gortig....

Als het pakket op coax behouden blijft zou het echter niet nodig zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'CI+ CAM', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie