obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Coax wijkkasten nieuwe apparatuur Uithoorn
markmart
Bij ons in Uithoorn zijn ze overal bezig, naast het aanleggen van van glasvezel, om de coax wijkkasten te voorzien van nieuwe apparatuur.
Nu weet ik dat coax voorlopig naast het glasvezel er bij blijft draaien maar ergens vindt ik het wel een opmerkelijke actie omdat je zou denken dat coax misschien over een paar jaar geheel vervangen wordt voor glasvezel.
Weet iemand de exacte reden waarom ze dit doen, bedoel dit zijn toch aanzienlijke kosten die ze maken, dat zou ergens een reden moeten hebben, officiƫle standpunt is het netwerk opknappen voor de toekomst.
Ik heb zelf de stille wens (hoop) dat de snelheid van coax verhoogd gaat worden omdat wij nog tot de komende lente moet wachten tot we echt over kunnen gaan naar glasvezel.
Wie weet er misschien iets meer
 
Adios
Gezien het feit dat Caiway twee weken geleden nog van de daken gilde dat ze ruimtegebrek op de coaxkabel hebben, ( ondanks uitschakeling analoge kanalen) verbaast me dit zeer.

Maar het kan ook fiscaal zijn natuurlijk, de kasten zijn afgeschreven en de gemaakte kosten drukken fiscaal weer op de winst.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Coax wijkkasten nieuwe apparatuur Uithoorn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Coax kabel buiten defect? Klacht over CaiWay/Delta : 1 11 nov 2022
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Advertentie